Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeilen Lefkas gebied

Super week gehad op de Bavaria 37 Holiday. Heel fijn schip alles voor elkaar. Fijne back up van ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
guusje1
via mobiele applicatie
Flottieljezeilen vanaf Lefkas!!

Voor het eerst mee met vrienden op de Dolphin vanaf Lefkas, een Bavaria 42 van OCC. Een mooie goede ... meer lezen

Beoordeeld op 23 september 2018
Jan Z
Lees alle 39 beoordelingen

Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Weer een heerlijke tocht met OCC gemaakt. De gerefitte boten moesten van Turkye weer terug naar de basis in Corfu. Wij hebben het laatste deel van 300 mijl gedaan. Route Lavrio-Aegina-Vathi-Korfos-kanaal van Korinthe-Korinthe-Itea-Trizonia-Messolonghi-Frikes-Sparthagori-Palairos-Gaios(Paxos)-Petriti-Sagiada-Gouvia Marina. Prachtige dlen van Griekenland waar je met een flottielje niet komt. Dolfijnen onderweg, mooi weer, slecht weer, geen wind heeeel veel wind etc. en natuurlijk weer prima begeleid door Henk de Wildt van OCC.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

Was een top week. Heerlijk gevaren.
En gezeild. Weinig wind maar prima om te leren. Begeleiding erg leuk.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 4 juni 2018

We hebben genoten van onze eerste zeilvakantie met OCC bij Corfu in mei 2018. We zaten nog in het voorseizoen dus het was overal nog heerlijk rustig. Het enige minpuntje is dat een week eigenlijk veel te kort is. (lol)

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Dit was voor ons de eerste keer zeilen in het buitenland. Geweldige vakantie gehad! Bedankt OCC Yachting!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 26 september 2017

Je boot ligt klaar, de route is bedacht, elke dag wordt je plekje in een (vaak hele volle) haven super geregeld. 's Morgens een gezellige briefing met leuke tips en 's avonds eten in uitstekende restaurants, van simpel tot wat luxer. Flottielje zeilen is super relaxed voor de luie vakantieganger.

Datum van activiteit: september 2017