Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeilen Lefkas gebied

Super week gehad op de Bavaria 37 Holiday. Heel fijn schip alles voor elkaar. Fijne back up van ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
guusje1
via mobiele applicatie
Flottieljezeilen vanaf Lefkas!!

Voor het eerst mee met vrienden op de Dolphin vanaf Lefkas, een Bavaria 42 van OCC. Een mooie goede ... meer lezen

Beoordeeld op 23 september 2018
Jan Z
Lees alle 39 beoordelingen

Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Dit was voor ons de eerste keer zeilen in het buitenland. Geweldige vakantie gehad! Bedankt OCC Yachting!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 26 september 2017

Je boot ligt klaar, de route is bedacht, elke dag wordt je plekje in een (vaak hele volle) haven super geregeld. 's Morgens een gezellige briefing met leuke tips en 's avonds eten in uitstekende restaurants, van simpel tot wat luxer. Flottielje zeilen is super relaxed voor de luie vakantieganger.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 25 juli 2017

Wij zeilden in Flottielje in Lefkas met OCC begin juli 2017. De begeleiding is zeer goed, je ligt steeds op mooie plekjes en als je binnenvaart wordt je zeer goed geholpen om je voorbehouden plekje in te nemen. Je leert op verschillende manieren aanmeren, van een super rustig baaitje de ene avond waar je met je dingi aan land moet gaan tot met je kuip aan de kaai en bijna in de Taverne van een leuk havenstadje de volgende dag. Niets was teveel om ons een superleuke vakantie te doen ervaren! Wij gaan terug!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2016

OCC is een Nederlandse pionier op het gebied van zeilvakanties in Corfu en Lefkas. We hebben nu een drietal keren een boot bij OCC gehuurd, zowel in flottielje alsook bareboat gevaren en steeds een topvakantie gehad. We gingen steeds 2 weken. OCC weet de mooiste plekjes te vinden en heeft enige statuur bij de plaatselijke bevolking. OCC is ondertussen erg ingeburgerd in de Griekse samenleving en dat is in elke haven goed te merken. OCC is overal erg welkom, de boten liggen vaak in de havens op de mooiste plekjes (daar zorgt de flottieljeleider wel voor). Het weer is in de zomermaanden erg fijn en steevast komt er in de middag enige wind opzetten. Watersport/zeilsport is erg aan slijtage onderhevig en daarom is ondersteuning van OCC tijdens de vakantieperiode erg belangrijk. Er gaat weleens wat stuk en dan is OCC er erg snel bij om eea te herstellen. Desnoods werken ze een nacht door maar de klant zal varen. Ze zijn erg goed, super gemotiveerd en nog relaxed ook. Wat wil je nog meer?

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 31 juli 2016

We hebben een week flottielje gevaren met OCC vanuit Corfu, Griekenland. Wat een unieke ervaring, Zee, zeilen, gezellig, prachtige havens en baaien, een enkele dolfijn en vliegende vissen gezien. En dat alles onder zeer deskundige leiding. Een fantastisch ontspannen vekantie.
Mieke Pennock

Datum van activiteit: juli 2016