Holiday Inn London Brentford Lock(Brentford)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 133 per nacht.

Novotel London Brentford(Brentford)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hilton London Syon Park(Brentford)
Priceline
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 197 per nacht.

Premier Inn London Kew Bridge Hotel(Brentford)(Heel veel waar voor je geld!)
PremierInn.com
  • Restaurant
Premier Inn London Brentford Hotel(Brentford)(Heel veel waar voor je geld!)
PremierInn.com
  • Restaurant
The Coach and Horses(Kew)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Kew Gardens Hotel(Kew)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Clayton Hotel Chiswick(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
Kings Arms(Brentford)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Bar/lounge
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is het mooiste appartement dat ik ooit gezien heb! Het is schoon en super hip. Rustig en in t keukentje is alles aanwezig. Lekker kalm in de ochtend zelf je broodjes bakken, een nespresso erbij... Alles is er. Douche is heerlijk en t bed ook! Enige minpuntje is de ligging. Je bent even onderweg nr t centrum van Londen. Maar als je dat in calculeert in je planning is het eigenlijk best heel ok. Supermarktje om de hoek!
Gaan we weer nr Londen? Gaan we weer nr urban villa! ❤️

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Martin N, General Manager van Urban Villa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Greetings from Urban Villa,

Thank you so much for your kind words and WOW! 5 stars too, again thank you so much.

We are super pleased that you enjoyed your stay with us and we are even more delighted that you will be back to see us when you visit London again.

Thanks again,

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een aanrader is dit. Wij verbleven met drie personen in de master villa. Een mooie toren met uitzicht over Brentford. Een slaapkamer, luxe badkamer en woonkamer met keuken. In de woonkamer stond een bedbank die overigens heerlijk sliep. Zeer schoon en netjes. Vriendelijk personeel en onderin bij de 24 uurs receptie was ook een klein restaurantje voor ontbijt of lunch. Wel tegen betaling uiteraard. Er wordt 20 pond extra per nacht gereserveerd op je creditcard als borg. Handig om even te weten. 1x in de drie dagen wordt er schoongemaakt en het beddengoed en handdoeken vervangen. Bedden worden wel dagelijks opgemaakt. Heerlijk verblijf gehad gedurende 4 nachten. Met buslijn 65 (stopt nagenoeg voor de deur) naar metro South Ealing en met een half uur openbaar vervoer zit je in het centrum van Londen. Zonder ov niet te doen! Vanaf hotel naar metro lopen is ongeveer 10 minuten in een rechte lijn. Ik zou hier zo weer boeken!! Top! Het vinden van het hotel was even lastig. Maar vanaf metro South Ealing met bus 65 richting Kingston, derde halte eruit, onder de M4 doorlopen en de grote toren is niet meer te missen. Geweldig.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Martin N, General Manager van Urban Villa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Greetings from Urban Villa!

WOW a 5 star review! thank you so much for your kind words, we are super pleased that you enjoyed your stay with us. Feedback such as yours is so helpful to us.

We are delighted that you enjoyed your stay with us, and we really hope to see you again soon.

Thanks again,

26 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het beste hotel wat ik ooit heb gehad! Heerlijke grote kamer met prachtige keuken en douche en luxe televisie. Lekker bed. Alles is heel schoon en verzorgd. Vriendelijke mensen. Na een dag sjouwen is het heerlijk 'thuiskomen' in het hotel. We arriveerden veel te vroeg maar we mochten toch de kamer in. Heel fijn. In de ochtend een kopje nespresso op de kamer en zelf broodjes bakken. Helemaal perfect! Het is ongeveer drie kwartier naar het centrum (lopen en metro) maar er is een bushalte naast het hotel. Aan de andere kant is een supermarktje. Ondanks dat we niet in het centrum zaten zou ik zonder twijfel een volgende keer weer dit hotel boeken!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Martin N, General Manager van Urban Villa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2016

Greetings from Urban Villa!
Thank you for your recent review of the Urban Villa, we always look forward to hearing from our guests. We love to hear what people think of our hotel.

We really hope that you will be back soon

29 oktober 2015 beoordeeld

De kamer is modern, we slapen in een studio met keuken (volledig) en serre, bad kamer is heel fijn. Wat mij stoort is de aankomst, het is niet makkelijk te vinden, uiteindelijk op de postcode gevonden maar dan moet je nog goed opletten..maar goed de man bij de balie krijg ik de indruk dat hij wel wat beters te doen heeft; "1 nacht, o nee 2 nachten ", paspoort laten zien, 40 pound extra van de credit card terwijl we gewoon alles netjes al weken geleden hebben betaald. Echt een tip; behandel je klanten zo dat ze graag nog een keer terug komen. Dus kamer prima, personeel loop een stap harder.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
Martin N, General Manager van Urban Villa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2015

Hi There,

Thank you so much for posting a review online, we are always interested to read feedback from our guests.

We are pleased that you enjoyed the style and décor of the room. A lot of work has gone into the design of the room. We are really disappointed to read about the welcome that you received. We pride ourselves on welcoming everyone like an old friend and it terrible to read that you received such a cold welcome. Let us assure you that this is something that we will ensure is not repeated.

We really hope that we will see you again, when you return to London.

Kind Regards,

9 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 4 nachten in Urban Villa Brentford. Het hotel maakt exact waar wat ze op de site beloofd. Prachtige grote en stijlvol ingerichte kamer, behulpzaam personeel. Het dichtstbijzijnde metrostation is ongeveer een kwartiertje wandelen. Er was een metrostaking en daarom waren we één dag afhankelijk van de trein. Het treinstation van Brentford ligt op loopafstand van het hotel (15 min.), van daaruit reden we binnen een half uur naar Waterloo station. Op nog geen 50 meter afstand van het hotel bevinden zich een supermarkt en een bushalte. Op en neer reizen naar hartje Londen is vanuit dit hotel prima te doen. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamer was brandschoon. De toiletartikelen roken heerlijk, vooral de handzeep. Vijfsterrenluxe voor de prijs van drie. Fijn hotel, heerlijke korte vakantie gehad. Dikke vette aanrader.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Martin N, General Manager van Urban Villa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2015

Greetings from Urban Villa!

WOW 5 stars that is fantastic, thank you so much for your kind words and for giving us an insight into your stay.

We are so pleased that you enjoyed your stay with us and that you found the location convenient and facilities akin to a 5 star hotel.

We really hope to see you again when you are next in London.

Cheers