Novotel London Brentford
Holiday Inn London Brentford Lock(Brentford)(Heel veel waar voor je geld!)
HolidayInn.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Hilton London Syon Park(Brentford)
Hilton
  • Gratis parkeren
Travelodge London Kew Bridge(Brentford)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelodge
  • Bar/lounge
Agoda.com
  • Bar/lounge
Premier Inn London Brentford Hotel(Brentford)(Heel veel waar voor je geld!)
PremierInn.com
  • Restaurant
Premier Inn London Kew Bridge Hotel(Brentford)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
The Coach and Horses(Kew)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Kew Gardens Hotel(Kew)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
  • Restaurant
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
14 december 2016 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik verbleef een weekend met mijn gezin in dit hotel. Dit was een heel aangenaam verblijf,nette kamer, lekkere ontbijt,behulpzame personeel.we hebben niets te klagen over dit verblijf en zouden een volgende bezoek aan london weer in dit hotel kunnen verblijven

Verbleef: september 2016, reisde met familie
Jacqui M, General Manager van Novotel London Brentford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2016

Dank je wel voor je fantastische review over uw verblijf bij ons, we zijn blij met dit. Ik ben zo blij dat we zorgden je zo goed en kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug in de toekomst. Erg bedankt. Jacqui McMillan - General Manager

25 juli 2016 beoordeeld

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
Jacqui M, General Manager van Novotel London Brentford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

11 mei 2016 beoordeeld

Zeer mooi hotel en zeer mooie kamers.
Ontbijt is zeer lekker en dineren 's avonds a la carte is ook een echte aanrader!
Ook heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, en gevraagd aan de receptie of ze bloemen konden leveren op de kamer, en wanneer we die avond op de kamer kwamen, stond er een mooi boeket bloemen klaar met wat chocolaatjes, met complimenten van het hotel.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Jacqui M, General Manager van Novotel London Brentford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2016

We are thrilled with your review and we are so happy that we were a part of this special occasion and made it even more special! We look forward to welcoming you back for your 1st anniversary if not before! Kind regards. Jacqui McMillan - General Manager

9 mei 2015 beoordeeld

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Jacqui M, General Manager van Novotel London Brentford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2015