“Ontzettend fijn huis op een zeer goede locatie ...”

Beoordeling van Villa Joy 8

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

FellowTra ...
Niveau 3 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Ontzettend fijn huis op een zeer goede locatie. Very fine house, very well located”
Beoordeeld op 21 september 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Villa Joy is een fijn huis, zeer centraal gelegen tov heel veel interessante plaatsen in Toscane. Wij hebben in het verleden via Emma Villas heel vaak een huis gehuurd in Italië, op diverse locaties, Toscane, Umbrië, Lazio, Emilia Romagna etc. Vaak waren het mooie huizen, maar in Italië is er vaak iets met de stroomvoorziening, de waterdruk, internet of andere zaken. In willa Joy werkt alles, er is voldoende waterdruk. Het huis en de tuin zijn heel goed onderhouden. De eigenaar en zijn familie zij heel erg vriendelijk en altijd bereid iets voor je te doen als dat nodig is. De eigenaar zelf maakt 's ochtends het zwembad schoon in alle vroegte. De eerste dag toen we opstonden lag er op tafel een grote zak met brood, croissants en andere lekkere dingen.
Vanuit Foiano della Chiara is alles heel makkelijk te bereiken. Vaak lagen huizen die wij gehuurd hadden ver van een dorp of een grote weg en waren interessante plaatsen wat moeilijk te bereiken. Dit huis ligt vlak bij een grote weg en we zijn naar Assisi, Perugia, Arrezo, San Giminiano, Montalcino, Piacenzo, etc geweest. Allemaal erg leuke plaatsen. Wat voor ons ook een voordeel was, is dat er op 5 minuten rijden een van de mooiste outlets van Italië ligt. Dit is niet voor iedereen interessant, maar als je van shoppen houdt kan je daar voor weinig geld veel mooie dingen kopen.
Mijn conclusie is een heel fijn huis op een ideale locatie. Alles is ruim aanwezig, serviesgoed, bestek, werkelijk alles. Ik kan dit huis van harte aanbevelen.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
6 nov 2017
Dear Guest, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed Villa Joy, its lovely owners and its strategic location. We wish to thank you for your precious cooperation and we hope to host you again in this fantastic villa or choose another of our gorgeous properties all over Italy in the next future! Emma Villas Tour Operator
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren