Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Meh.....

Het is er aftands en het park wordt niet met liefde gerund. Dat betekent dat je je vooral op t ... meer lezen

Beoordeeld op 5 augustus 2018
rutgersssssss
Heerde, Nederland
via mobiele applicatie
Gedateerd

Helaas erg verwaarloosd park, zijn er nu 2x geweest maar wordt steeds slechter. Na een flinke ... meer lezen

Beoordeeld op 21 februari 2018
bjorn j
via mobiele applicatie
Lees alle 93 beoordelingen

23 augustus 2016 beoordeeld

Dit waterpark oogt nogal aftands, en ik vond het er vooral vies. Op een gegeven moment stond ik met mijn voet in een stuk kauwgom, bah. Er was ook een hele groep bezoekers die allemaal met hun kleren aan het zwembad ingingen, vanwege hun cultuur. Maar de kinderen vonden de glijbanen, het schuim en de golven fantastisch, die hebben nog geen oog voor de hygiëne.

2 augustus 2016 beoordeeld

Waterpark gedateerd, maar aangenaam rustig, je hoeft niet in de rij te staan voor de glijbanen. Met voetbalveldje en heel veel logeerden met parasol. Zeker een aanrader voor gezinnen met jongere kinderen tot ca 15-16 jaar.

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien een beetje gedateerd maar zeer aangenaam waterpark waar geen overrompeling is van het volk. Na 14.30 is de entree slechts €5 met ligbed inbegrepen.

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al is het park al wat ouder, het is nog steeds een leuk zwembad om te bezoeken. Twee grote glijbanen en 4 kortere (naast elkaar) en een groot zwembad. Apart kleuterbad. Toen wij er waren (juli 2016) was het er heerlijk rustig. Prijs 10 euro voor volwassenen.

31 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In the middle of nowhere een zwembad met mogelijkheden, capaciteit waarschijnlijk 800 personen en toen wij er waren 40 personen. Lekker rustig