“Gedateerd”
Beoordeling van Acquapark Crocodile

Acquapark Crocodile
Geclassificeerd als nr. 14 van 16 dingen om te doen in Monte San Savino
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas erg verwaarloosd park, zijn er nu 2x geweest maar wordt steeds slechter.
Na een flinke opknap beurt zou dit een geweldig zwempark kunnen zijn voor jong en oud.

23 augustus 2016 beoordeeld

Dit waterpark oogt nogal aftands, en ik vond het er vooral vies. Op een gegeven moment stond ik met mijn voet in een stuk kauwgom, bah. Er was ook een hele groep bezoekers die allemaal met hun kleren aan het zwembad ingingen, vanwege hun cultuur. Maar de kinderen vonden de glijbanen, het schuim en de golven fantastisch, die hebben nog geen oog voor de hygiëne.

2 augustus 2016 beoordeeld

Waterpark gedateerd, maar aangenaam rustig, je hoeft niet in de rij te staan voor de glijbanen. Met voetbalveldje en heel veel logeerden met parasol. Zeker een aanrader voor gezinnen met jongere kinderen tot ca 15-16 jaar.

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien een beetje gedateerd maar zeer aangenaam waterpark waar geen overrompeling is van het volk. Na 14.30 is de entree slechts €5 met ligbed inbegrepen.

Bekijk meer beoordelingen
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al is het park al wat ouder, het is nog steeds een leuk zwembad om te bezoeken. Twee grote glijbanen en 4 kortere (naast elkaar) en een groot zwembad. Apart kleuterbad. Toen wij er waren (juli 2016) was het er heerlijk rustig. Prijs 10 euro voor volwassenen.

Reizigers die Acquapark Crocodile bekeken, bekeken ook

Monte San Savino, Province of Arezzo

In Acquapark Crocodile geweest? Deel je ervaringen!