“Een verborgen pareltje”

Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Monte San Savino
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 augustus 2017 beoordeeld

Ongelooflijk lekkere & authentieke Italiaanse gerechten waarbij zelfs de grootste eters verstek zullen moeten laten gaan om alles op te kunnen krijgen.

Hartelijke ontvangst, een uitstekende bediening en uitmuntende Italiaanse gerechten maken van dit restaurant een verborgen pareltje en waar we zeker nog opnieuw naar terug gaan komen.

In totaal een 15-tal gerechten geserveerd gekregen die van de eerste tot en met de laatste hap een ontdekkingstocht van smaken waren.

Best van alle gerechten niet alles proberen opeten, ook al is alles overheerlijk, want het hoofdgerecht is ook nog eens overvloedig en er zullen weinig mensen in staat zijn om echt alles op te kunnen eten.

Paolo, keep up the great work en looking forward to eating again at your place in the hopefully not so distant future!

Datum van bezoek: augustus 2017

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een fantastische avond gehad. Fantastische keuken, top bediening en gezellige sfeer. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
17 april 2017 beoordeeld

Fantastisch avond gehad. Bij binnenkomst plaatsgenomen aan de grote tafel midden in het restaurant, Italiaans woonkamer-gevoel, heerlijke sfeer. De service was top en dan hebben we het nog niet eens over het eten gehad ... de ene gang na de andere ... 16 gangen in het totaal, de ene nog lekkerder dan de andere. Dat gecombineerd met een heerlijke wijn en goed gezelschap. Écht fantastisch !!! Ciaoooo, see you next time. I'll be back :-)

Datum van bezoek: april 2017
13 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant en super gastheer. Multo buono! Vooraf niet te veel eten en lopend heen. Multo buono .............

Datum van bezoek: april 2017
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke avond gehad waarin we 16 verschillende gerechten hebben gekregen de een nog lekkerder dan de ander
Vrolijke bediening en heerlijke wijnen
Gezellig met 18 man en vrouw om een tafel
Voor de tweede keer erg goed gegeten

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Le Bindi bekeken, bekeken ook

Monte San Savino, Province of Arezzo

In Le Bindi geweest? Deel je ervaringen!