“Fantastisch eten en een heerlijke bediening.”
Beoordeling van Ristorante La Terrasse

Ristorante La Terrasse
Geclassificeerd als nr. 6 van 36 Restaurants in Monte San Savino
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk restaurant waar je hartelijk wordt onthaald door de familie. Kom je met kleine kinderen dan zit je helemaal perfect.
Het eten is van uitstekende kwaliteit, lekkere Italiaanse gerechten met oa truffel en nog veel meer andere heerlijke ingrediënten.
Een absolute aanrader als je in Monte San Savino bent!

5 augustus 2017 beoordeeld

Leuk Italiaans restaurant in Monte San Savino. Tijdens ons verblijf in Italië door Italiaanse vrienden meegenomen naar dit restaurant voor een uitgebreide lunch. Gerechten zijn simpel maar wel heel goed bereid en lekker. Met passie wordt hier gewerkt. Vriendelijke eigenaar.

25 juli 2017 beoordeeld

Was ons 2de bezoek aan dit restaurant. Op basis van hun prachtige terrassen (met uitzicht op de heuvels van Monte San Savino) en heerlijke voorgerechtjes (neem zeker de pasta tartufo) verdient dit restaurant zeker een dikke 5 sterren. Het hoofdgerecht en dessert is echter niet speciaal. Ook de bediening liet ons naarmate het drukker werd wat meer in de steek. Vandaar een 4 en geen 5, maar zeker van genoten!

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten tegen redelijke prijs. Mooi uitzicht als je buiten zit. Gezellig interieur. Mooi terras.

23 mei 2017 beoordeeld

We zijn hier naartoe gegaan op aanraden van de uitbaters van onze B&B niet ver uit de buurt. Het restaurant beschikt over een erg groot terras (what's in a name) verspreid over verschillende niveaus. Het eten is gewoon lekker. Probeer zeker de pasta met truffel! Bediening is vriendelijk.

Reizigers die Ristorante La Terrasse bekeken, bekeken ook

Monte San Savino, Province of Arezzo

In Ristorante La Terrasse geweest? Deel je ervaringen!