Beoordeeld op 18 augustus 2018

Begin augustus verbleven wij een week in dit hotel. Het is een prachtig hotel die zijn 4 sterren zeker waardig is. Ook het restaurant serveert heerlijke gerechten tegen redelijke prijzen. Een 3 gangen diner kost 35 Euro! De kamers zijn schoon, goed verzorgd en natuurlijk voorzien van airco. Het personeel is super vriendelijk. Alleen had het hotel wat ons betreft een Adults Only hotel mogen zijn. Er zijn geen faciliteiten voor kinderen maar toch waren er families met kinderen die zich dan natuurlijk gaan vervelen en gaan jengelen. Ook honden zouden niet welkom moeten zijn. Bij een volgend bezoek aan Moraira zullen weer voor dit hotel kiezen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hotel_Swiss_Moraira, Director General van Hotel Swiss Moraira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

Dear Peter S,
thank you very much for choosing our hotel for your holidays. We are ver happy that you enjoyed your stay with us.
There are few hotels in Moraira, for that reason, we continue with our policy of admitting children. When they ask us if we admit children we always say that it is not a hotel for children cause we do not have activities for them. And we always ask to respect the rest of the other guests.
We will hope to see you again very soon.
Take care of you!
Warm regards,

Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel in een residentiële regio van Moraira. Sfeervol en heel smaakvol ingericht, geen mastodont van een complex, maar een gezellig hotel met net niet te veel kamers.
Uitermate verzorgde kamers, prachtige tuin met schitterende beplantingen en stijlvol zwembad.
Ideaal voor wie heerlijk wil genieten weg van de drukte.
Enig minpunt : het restaurant valt tegen. Wij hebben er 2 avonden gegeten omdat het terras rond het zwembad super gezellig is, met sfeervolle verlichting, mooie tafeldekking, etc... maar de menukaart is veel te beperkt, en dan nog was de helft niet verkrijgbaar. Slechts een paar gerechten te krijgen let een vreemde mix van ingeprediënten, en niet echt Spaans.
Het viel ons ook op dat weinig mensen daar eten, en dat heeft zeker te maken met de beperkte menukaart.
Spijtig, want qua sfeer en gezelligheid heeft dit hotel echt alles!

Datum van verblijf: juni 2018
Hotel_Swiss_Moraira, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Swiss Moraira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2018

Dear Isabelle,
thank you for write in trip advisor about us so well, and thank you for come to our hotel
It is strange you comment about the restaurant because we have each day a 5-course menu different and if you don't like you can eat "a la carta" so we have a lot of variety. And all are Spanish dishes ... we make a Mediterranean cuisine. Maybe with you we do not hit.
Sorry, I hope you repeat in the future and change your opinion about our restaurant.
Kind Regards,

Beoordeeld op 18 juni 2018

Wat een sfeervolle plek en een mooi hotel. Een rustig liggend hotel. Had een adults only kunnen zijn. Junior suite is mooi en ook goed gesitueerd. Nadeel: buiten dineren kon niet ondanks het mooie weer. Er waren voldoende tafels buiten en er dineerden slechts drie gasten. Een goede plek om in alle rust te genieten. Helaas moesten wij de 2e dag verwisselen ivm een andere boeking die ze niet goed hadden staan, naar een kleinere kamer.

Datum van verblijf: juni 2018

Dear Ellen,
thank you very much for your kind words. Hope to see you again soon.
take care.
Kid regards,

Beoordeeld op 16 maart 2018 via mobiele applicatie

Gedurende zes dagen hebben we in de maand februari mogen genieten van de gastvrijheid en de luxe van het hotel. Een grote kamer met ruim terras (aanrader!) en ligbedden. Twee keer in het restaurant gegeten. Uitstekende kwaliteit. In beide gevallen was het menu (€35) uitstekend te noemen.
Ontbijt was ook prima!
Overdag een paar keer naar Moraira gelopen. Goed te doen. ‘s Avonds echter wel de auto gepakt (helemaal geen verlichting op straat)

Datum van verblijf: februari 2018
Hotel_Swiss_Moraira, Director de Recepción van Hotel Swiss Moraira, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2018

Dear Karin,
We are very happy listening that you enjoyed the hotel and also few times our wonderful restaurant.
We are working very hard to make “El Restaurante” being one of the referents in the area.
Best wishes and see you soon around,

Beoordeeld op 7 maart 2018

Swiss Moraira ligt tussen de vele urbanisaties in Moraira. Mooi hotel met ruime kamers en goede service. Prima ontbijt en vriendelijke mensen. Vanuit het hotel ben je binnen een paar minuten beneden aan het strand.

Datum van verblijf: april 2017

Dear Lorenz,
Thank you very much for your nice words.
We hope to see you soon again around the Swiss Hotel.
Best regards,