“Matig gegeten, jammer”
Beoordeling van Brasserie Vivaldi

Brasserie Vivaldi
Geclassificeerd als nr. 130 van 171 Restaurants in Moraira
Keukens: Europees
Beschrijving: Kwalitatief hoogstaande brasserie. Wees nu al welkom voor een overheerlijke lunch, uitgebreid diner of fantastische cocktails. Ons terras biedt uitzicht op zee en voor deur kunt u gratis parkeren!
5 oktober 2020 beoordeeld

Voorgerecht was een meloensalade. Helaas niet op smaak. Hierna saté, viel fors tegen. Satesaus kon ik niet waarderen.

Datum van bezoek: oktober 2020
sandertewierik, Eigenaar van Brasserie Vivaldi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2020

Beste Norberth,
Dat is spijtig om te horen, wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Groeten team Vivaldi

17 augustus 2020 beoordeeld

Op een zaterdag met vrienden wat gegeten en gedronken bij Vivaldi. Het eten was erg goed! Leuke prijs/kwaliteit verhouden. Meerdere cocktails geprobeerd die zeker een aanrader zijn! Bij het volgende bezoek aan moraira komen we zeker weer langs

Datum van bezoek: augustus 2020
sandertewierik, Eigenaar van Brasserie Vivaldi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Dank je wel! En graag tot ziens!

14 augustus 2020 beoordeeld

Wie van een restaurantbezoek een goede degelijke keuken verwacht ipv een beetje strand-bar-keuken om je eerste honger te stillen, kan hier beter niet gaan eten. Vriendelijke bediening maar het eten heeft echt heel weinig smaak.

Ik geef niet graag negatieve commentaar op een restaurant/zaak maar dit moest ik toch even vermelden.

Datum van bezoek: augustus 2020
sandertewierik, Eigenaar van Brasserie Vivaldi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2020

Kunt u aangeven wat u heeft gegeten?
Dat spijt ons, daar we altijd voor kwaliteit gaan.

21 oktober 2015 beoordeeld

Vandaag was het een goede keuze gezellig te lunchen bij Vivaldi.
We hadden allemaal zin in een lekkere salade en die hebben we ook gehad!
Heerlijke geitenkaas salade! Heel lekkere dressing en lekker met schijfjes van verschillende soorten fruit. Echt voortreffelijk. Heel blij dat we nu weer lekkere salades kunen eten in Moraira.!

Datum van bezoek: oktober 2015
29 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie diverse malen geweest zowel voor de lunch als diner en het was iedere keer erg goed... goede porties met heerlijke gerechten goede service en bekwaam personeel kindvriendelijkheid was ook top en de locatie ideaal vlakbij het strand

Reizigers die Brasserie Vivaldi bekeken, bekeken ook

Moraira, Costa Blanca

In Brasserie Vivaldi geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.