“Super eten, vriendelijke befiening”
Beoordeling van The Kathmandu

The Kathmandu
Geclassificeerd als nr. 14 van 213 Restaurants in Moraira
Keukens: Aziatisch, Indiaas, Nepalees
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin hier gedineerd. Vriendelijk ontvangen, alle gerechten waren heerlijk van smaak. Aanrader als je van Indiaas eten houdt.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk genoten van de specialteiten van het huis. Verschillende gerechten zodat we konden ruilen en het was allemaal erg smaakvol

28 april 2018 beoordeeld

Rij er al jaren langs maar nu toch 2 x gegeten. De kaart is enorm en als je niet echt bekend bent met Indiaas eten is het een hele puzzel. De smaken zijn intens, medium hot is eigenlijk niet echt heet maar kan per gerecht verschillen.

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend geluncht in Kathmanda Moraira. Heerlijke gerechtjes uit het menu especial. Ruim voldoende en nog een limoncello van het huis tot slot. Alles voor een zeer redelijke prijs. Vriendelijke en attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Hasta la proxima.

thekathmandu12, Public Relations Manager van The Kathmandu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2018

bedankt voor de mooie recensie, we waren blij om je te horen genieten van de lunch in Kathmandu. we kijken ernaar uit binnenkort weer te verwelkomen
vriendelijke groeten
Bikash

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was prima, in orde. Niet heel bijzonder, maar prijs kwaliteit prima ! Sfeer in het restaurant... niet wat wij leuk vinden! Je ziet dit vaker terug in restaurants met deze keuken! Je kunt hier prima 1x in de vakantie eten.

Reizigers die The Kathmandu bekeken, bekeken ook

Moraira, Costa Blanca

In The Kathmandu geweest? Deel je ervaringen!