Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend boutique Hotel. Ontbijt eenvoudig en bijzonder lekker. Hygiëne, personeel, ligging, design en kunst: allemaal erg goed. Ultieme service was het maatwerkontbijtje klaargemaakt voor ons omdat we erg vroeg weg moesten. Een dikke vijf sterren!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 20 maart 2019

Hotel Manet is een kleinschalig hotelletje aan het strand van El Portet. Mooie kamers, vriendelijke mensen en mooi uitzicht. Prima ontbijt met elke ochtend een bestelling om maat. Ik begrijp niet dat mensen melden dat hier een onpersoonlijke sfeer hangt. Wij vonden het heerlijk!

Kamertip: Vraag een kamer met zeezicht
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 27 september 2018

Jammer dat je voor €185 per nacht zelf je tafel moet dekken voor het ontbijt, alles is zelfbediening. Buiten de dame van het ontbijt hadden we niet het idee dat het iemand van het personeel interesseerde dat wij als gasten daar verbleven. Totaal niet klantgericht en dat is bij zo'n kleinschalig hotel erg jammer.
Prijs/kwaliteitverhouding niet in overeenstemming

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018

Prijs, kwaliteit is niet met elkaar in evenwicht. Ligging aan het strand is mooi, maar dan moet je er wel vanuit het hotel bij kunnen komen. Aan het begin van de avond Het pad/de route vanuit het hotel naar het strand afgesloten en moet je met een omweg naar het strand lopen. Er is een mooi restaurant, alleen sluiten ze deze ‘s avonds. Dit betekent dat je toch op zoek moet gaan naar een restaurant. Service is slecht. Ontbijt staat op twee verschillende momenten aangegeven. Vanaf 8.30 uur en vanaf 8.00 uur. Wij waren er om 8.30 de laatste morgen ivm ons vertrek die dag en kregen te horen dat het ontbijt pas vanaf 9.00 uur was. Personeel (incl) eigenares ging met ons hierover in discussie. Geen oplossing zoeken maar discussiëren en aangeven waarom we het de avond van tevoren niet aangegeven hadden (moet je het wel weten natuurlijk dat het anders is dan overal staat aangegeven). Gevraagd of we dan in ieder geval twee kopjes thee konden krijgen. Met weinig enthousiasme en vriendelijkheid hebben we deze gekregen. Bij de rekening bleek dat ze deze nog apart in rekening hadden gebracht. Dan te bedenken dat we €185,- per nacht incl ontbijt hebben betaald. Er werd aangegeven dat de service in juli en augustus beter zou zijn. Erg jammer allemaal voor zo’n mooie plek in juni.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Kleinschalig nagelnieuw ogend hotelletje aan de rand van een strandje, op een goede tien minuten lopen van het centrum van Moraira. Leuke kamers, heerlijke badkamer (met wat weinig licht boven de spiegel). Lieve mensen aan het roer. Mooi zwembadgedeelte met infinityperspectief. Leuke terrassen en heerlijke lunchkaart. Hier en daar nog kinderziektetjes, die nochtans telkens onmiddelijk met de glimlach werden opgevangen.

Datum van verblijf: juni 2018