“Supervakantie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Dit appartement is klein maar erg leuk voor 2 personen, met balkon en airconditioning
De keuken heeft alles wat u nodig heeft om van de vakantie te genieten De woonkamer heeft alles    om van de vakantie te genieten ,T.V.  met alle NL senders,wify
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
De keuken heeft alles wat u nodig heeft om van de vakantie te genieten
balkon met uitzicht op de prachtige gemeenschappelijke tuin
slaapkamer met tweepersoonsbed, kledingkast, ventilator aan het plafond
De badkamer is klein maar compleet met een kleine douche
De gemeenschappelijke tuin is zeer goed verzorgd, ook voor de kleintjes is er plaats
Dit gebouw ligt aan het begin van het centrum met het gemeenschappelijke zwembad op de 5e verdieping
Panoramisch uitzicht vanaf het gemeenschappelijke terras, het kan genieten van de zonsondergang,
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Supervakantie”
Beoordeeld op 21 april 2018 voor een verblijf in april 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

We hebben in Moraira een super vakantie gehad.
Het was een fijn en zeer ruim appartement,het zeer grote prive dakterras met buitenkeuken,en een ongekent uitzicht,waar we lekker veel hebben gezeten.
We komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: april 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
22 apr 2018
Bedank u voor uw mening, ik hoop jullie snel te zien.
Groetjes Gladys
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren