“Heerlijk eten!”
Beoordeling van Restaurante Javi's

Restaurante Javi's
Geclassificeerd als nr. 63 van 168 Restaurants in Moraira
3 weken geleden beoordeeld

Heerlijk eten! Fijne smaak, bediening die het naar je zin wil maken! En lekkere rosé. Het vlees is heel zacht.Aanrader

Datum van bezoek: augustus 2021

17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke en attente bediening. Heel lekker menu gegeten voor een lage prijs. We zijn nog een tweede keer teruggekomen omdat het zo goed was.

Datum van bezoek: juli 2020
21 oktober 2019 beoordeeld

We hadden een dagmenu besteld en deze was uitstekend echt kwaliteit met een heerlijk wijntje en een super bediening. We hebben veel restaurants geprobeerd in Moraira maar deze hoort bij de beste.

Datum van bezoek: september 2019
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt iets verborgen in een straatje vanaf een pleintje. Er zat niemand (vaak geen goed teken), maar we zijn toch gaan zitten op het terras. Daar hebben we geen spijt van gekregen. Heerlijk gegeten voor een keurige prijs.
Het restaurant oogt vrij klassiek, vooral binnen. De bediening is heel vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: juni 2019
11 juli 2019 beoordeeld

Vandaag zijn we voor de tweede keer gaan eten in dit restaurant. Het eten is van concstante sublieme kwaliteit. De bedienjng kan niet vriendelijker. Wat een service! We komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurante Javi's bekeken, bekeken ook

In Restaurante Javi's geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.