Beoordeeld op 16 maart 2018

We wilden graag een kamer met balkon om van de zon te genieten, om die reden geboekt in lasort. Een dag ervoor werd deze kamer ongeboekt naar een normale kamer zonder balkon. Dit viel tegen en het was te laat om een andere kamer te zoeken. Er werd geen reden gegeven, bij navraag aan de balie bleek er iets kapot te zijn op de kamer. Ook hadden we een rustige kamer gevraagd maar doordat het hotel stenen vloeren in de kamers en gangen heeft is het erg gehorig. Vooral toen we als buren 2 dames op hakken kregen. Het personeel maakt veel goed ze doen erg hun best en zijn zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Josep M, Director de Relaciones con Clientes van Boutique Hotel LaSort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2018

Bedankt voor uw vriendelijke opmerking, zoals al bij uw aankomst uitgelegd, de kamer die u had beoordeeld leed een grote inzinking en we hadden geen andere optie dan u een andere kamer te bieden toen het gebeurde, zij verontschuldigden zich en we hebben geprobeerd uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, maar Vanwege zijn negatieve houding ten opzichte van een voorstel dat we niet hebben bereikt, wordt het gezien in de lichtzinnige opmerking van de dameshielen. We hopen dat je je realiseert dat dit een openbare plaats is en dat je samen bent met andere mensen die, net als jij, hun eigen ideeën hebben over coëxistentie.

We stellen uw begrip op prijs en hopen u snel weer te zien

Beoordeeld op 28 april 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier al een paar keer geweest. Vriendelijk personeel, goede kamers met perfecte drie dubbele gordijnen waardoor het heerlijk donker blijft op de kamer.
Heerlijke bedden. En last but not least je eigen Nespresso apparaat op je kamer met cups. In 5 sterren hotels heb ik dat nog niet eerder gezien. Dit is een drie sterren maar vergelijkbaar met een 4 of 5 sterren.

Datum van verblijf: april 2017
josepK8976VZ, Director de Relaciones con Clientes van Boutique Hotel LaSort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2017

Quiero agradecerle personalmente tan grata opinión les esperamos nuevamente.

Beoordeeld op 20 juli 2016

Ik was deze week in een 5 sterren en in een drie sterren hotel Lasort.
Maar de drie sterren lasort was kwalitatief veel beter. Een nespresso op de kamer met koffie/thee, jacuzzibad, ruim balkon met ligbad en zitjes. Hotel is aan het strand! Je kon heerlijk in het restaurant eten met weer dat mooie zeezicht. Lieve bediening, heerlijk donker op de kamer door goed gordijn systeem. Goed bed etc. Er was niets wat niet in orde was.
Tophotel dus!!!

Kamertip: Kamer met balkon ligt aan een wat drukker gedeelte.
Datum van verblijf: juli 2016
Josep M, Director de Relaciones con Clientes van Boutique Hotel LaSort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2017

heel erg bedankt voor het geven van ons een minuut van uw tijd, LaSort boutique hotel streven wij ernaar om de kwaliteit van zorg die u verdient te bieden.

Beoordeeld op 17 mei 2016

We hadden een kamer met zeezicht. Dat betekent ongeveer 20 meter van zee. In de nacht heerlijk de ruisende golven. Klein hotel met keurige kamers. Elke dag een flesje water op tafel en voldoende showergel, shampoo etc. (Dat is wel eens anders). Eenvoudig ontbijt welke je ook buiten kunt nuttigen. Heerlijk wakker worden!

Kamertip: Echt zeezicht nemen.
Datum van verblijf: mei 2016
josepK8976VZ, Director de Relaciones con Clientes van Boutique Hotel LaSort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2017

Our staff and myself thank you for the time to comment.
We hope to have the opportunity to have them again.

Thank you

Beoordeeld op 12 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wij besloten bij het restaurant van Hotel La Sort te gaan dineren. Het restaurant heet Sand. Na een operatie heb ik moeite met het zitten en ik wilde dan ook graag in een gemakkelijke stoel zitten. Dit was niet mogelijk, ik mocht wel op een bank zitten of op een klapstoel. Na overleg besloot ik de bank maar te proberen. Op alle tafeltjes stonden de traditionele bordjes Reservado maar die vind je op nagenoeg alle terrassen. Toen er dan ook een groepje van 5 personen arriveerde werd er wat geschoven met stoelen en bleef er uiteindelijk een tafeltje voor twee over. Ondertussen kwam de wijn en werd er brood neer gezet. Op mijn vraag of ik kon verhuizen naar dat tafeltje werd er ontkennend geantwoord, waarop ik zei dat ik niet op de bank kon blijven zitten en dat ik dan maar wilde afrekenen. Hierop nam de serveerster het brood mee al roepend " niet eten dan ook geen brood". Aan de ober vroeg ik nogmaals de rekening waarbij ik vertelde dat ik niet op de bank kon blijven zitten. Hierop verscheen de eigenaar en hij zei, je hoeft niet te betalen en ik was nooit meer welkom in zijn restaurant. Niet dat we daar ooit nog de behoefte aan zouden hebben maar aan een dergelijke onbeschofte behandeling heb ik ook geen behoefte.

Datum van verblijf: augustus 2015
jvtorero, Director de Relaciones con Clientes van Boutique Hotel LaSort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2015

Estimado cliente, siento mucho que usted se sienta tan ofendido, cuando en realidad lo unico que ha ocurrido es que usted no habia reservado mesa y le dimos una de las mesas que quedaban libres, usted se enfado muchisimo pues queria una mesa de 4 comensales que estaba reservada para solamente dos que eran ustedes. Esta es la realidad!

No es correcto su comentario en la pagina del hotel pues usted no ha estado alojado en el Hotel,
En cualquier caso sepa que lamentamos profundamente lo ocurrido y le emplazamos para que venga a probar nuestra exquisita cocina del mar, eso si le recomiendo reservar con antelacion pues en esta epoca del año es dificil tener mesa sin reserva.