“Super lekker”
Beoordeling van Tasca 42

Tasca 42
Geclassificeerd als nr. 3 van 218 Restaurants in Moraira
10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super tapas gegeten tegen een voordelige prijs
waren met 6 en hadden de keuze aan de chef gegeven om 12 tapas te brengen waarvan de helft vegetarisch
Was top

Datum van bezoek: september 2018

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet reserveren is geen plaats, wil zeggen super goed. Heel lekker en heel vriendelijk. Is echt een aanrader, prihs kwaliteit verdient voor mij een dikke 9

Datum van bezoek: augustus 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten! Vooral de huisgemaakte kroketten zijn het proberen waard. Vergeet niet te reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje aan de doorlopende weg. De kaart is precies goed en niet te groot met Lekkere gerechtjes. De wijnen zijn ook goed. Het is een relatief klein restaurant dus reserveren is wel noodzakelijk.

Datum van bezoek: april 2018
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 5 en hadden verschillende tapas besteld. We hadden 5 schotels genomen en meer dan 60 euro betaald terwijl niemand van ons echt goed gegeten had.

Het brood dat we kregen was zeker al 2 dagen oud en dégoutant. Hun "huisgemaakte kroketten" waarvoor ze bekend staan hadden ze niet eens. De vis tapas bestonden uit 3 zeer, zeer kleine sardientjes en koste 12 euro.

We zijn doorgereden na betalen naar een ander restaurant.

Datum van bezoek: juli 2018
ana l, Propietario van Tasca 42, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2018

Hola Jonasbru.
Normalmente no contestamos las opiniones de tripadvisor,por que consideramos que cada uno tiene derecho a escribir su opinión.
Te invitamos a que vuelvas al restaurante y nos digas que plato de sardinas te hemos puesto que cueste 12€,por que yo sigo rebuscando en mi carta y no lo encuentro. Si tan mala era la comida, no entiendo para que vuelves a repetir el plato de calamares frescos.
Por si acaso no lo sabias,toda la producción que hacemos es artesana y como ha pasado con las croquetas puede que a veces un plato que se ha acabado la noche de antes tarde un poco mas en estar listo.
En la carta pone los precios y usted ha comido dos de calamares frescos que equivalen a 25€,gambas al ajillo con guacamole y chips caseros que valen 12,50€. Dedique más tiempo a mirar los precios y no se llevara sorpresas. Ya que 60€ para 5 personas cogiendo 3 tapas caras, alitas, matrimonio y bebidas no lo veo excesivo.
Respecto al pan que usted ha lanzado a mi camarera le informo que es del dia. Se llama pan de pueblo y se caracteriza en que la corteza es dura y la miga blanda.
Esperando haber resuelto sus dudas.

Reizigers die Tasca 42 bekeken, bekeken ook

Moraira, Costa Blanca

In Tasca 42 geweest? Deel je ervaringen!