“👍👍”
Beoordeling van Tasca 42

Tasca 42
Geclassificeerd als nr. 4 van 218 Restaurants in Moraira
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein Spaans tapas restaurantje aan de kustweg! Paar tafels binnen en buiten, en heerlijk eten! We hadden heerlijke zalmtartaar, gamba’s met guacamole en lamsspiesjes! De bediening is vriendelijk en spreekt ook wat Engels! Gewoon een goed zaakje!

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is wat je zoekt bij Spaanse tapas, alles vers bereid en met liefde gemaakt. Restaurant valt niet op als je langs rijdt, maar is zeker een stop waard!!

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke zaak! Heerlijke tapas, goede wijnen. Zeker 6 keer gegeten in een maand en elke keer heel goed. De lamspiesjes met pimento’s....... heerlijke combi. We zijn 6 weken in Moraira geweest en elke dag uit eten geweest. Tasca 42 behoort, voor ons, tot de top 3!

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, andere tapas dan standaard, met liefde bereid! Ook leuk wijn en bier van de week en wat extra tapas waar je uit kunt kiezen. Een pinda'tje bij je wijntje, een likeurtje om af te sluiten. Gastvrijheid !! Komen hier zeker nog een keer terug! Prijs kwaliteit prima! Lekker toetje met koffie na... !

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig najaar Tasca 42 ontdekt, en dus met grote verwachting teruggekomen. We werden niet ontgoocheld, integendeel, Tasca 42 blijft het beste restaurant/tapasbar in Moraira! Supervriendelijk onthaal en bediening, origineel en gezellig interieur.
Super wijn van de week, een lekker Ribeira del Douro.
En dan de tapas... zalig gewoon! Een heel uitgebreid assortiment met heel wat verrassende combinaties, heel origineel.
Mijn persoonlijke favoriet blijft de Secreto Iberico, is dat genieten!
In hoogseizoen zeker reserveren!

Reizigers die Tasca 42 bekeken, bekeken ook

Moraira, Costa Blanca

In Tasca 42 geweest? Deel je ervaringen!