“Erg erg erg lekker”
Beoordeling van Tasca 42

Tasca 42
Geclassificeerd als nr. 6 van 210 Restaurants in Moraira
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Calamaris, garnalen met knoflook en octopus zijn echt toppers.
Ga wel even reserveren, anders mis je deze heerlijkheid.
En je kan makkelijk parkeren voor de deur

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Herbezocht na 5 maanden. Hebben hun uitstekende niveau weten vast te houden. Dit is en blijft één van de allerbeste restaurant van Moraira en omstreken. Alle gerechten op de kaart zijn zonder uitzondering een smaakbeleving vol verrassingen. Meer verklap ik niet.

27 oktober 2017 beoordeeld

Tijdens een weekje in Moraira eens enkele andere zaken uitgeprobeerd, waaronder Tasca 42. Eerste avond zo goed meegevallen dat we er nog zijn teruggekeerd enkele dagen later. Ondanks de ligging aan de (drukke) kustweg naar Calpe, is het best een heel leuke plek, met een aangenaam terras, lounge en gezellig interieur. Wat de kaart betreft: heel originele tapas, en je wordt heel vriendelijk geadviseerd bij je keuze. We hebben er echt van genoten, en ook de wijn, die je kiest op het krijtbord, is voortreffelijk! Wij komen hier volgende keer zeker terug!

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere malen hier gegeten. Lekkere tapas. Weer even anders dan de andere. Vegetariërs kunnen hier ook goed aan hun trekken komen.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening, vriendelijk en in het Engels, goede uitleg over gerechten. Heerlijk gegeten. Ligt net buiten Moraira en konden voor de deur parkeren. Ziet er netjes verzorgd uit. Drankjes niet te duur (2,50 glas wijn, 2,00 alcoholvrij bier). Wel waar voor je geld. Zit op nummer 128, via TripAdvisor en Google Map vind je een ander adres.
In oktober was het niet te druk. Buiten lounge bank.

Reizigers die Tasca 42 bekeken, bekeken ook

Moraira, Costa Blanca

In Tasca 42 geweest? Deel je ervaringen!