“Topper”
Beoordeling van Tasca 42

Tasca 42
Geclassificeerd als nr. 5 van 211 Restaurants in Moraira
14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Herbezocht na 5 maanden. Hebben hun uitstekende niveau weten vast te houden. Dit is en blijft één van de allerbeste restaurant van Moraira en omstreken. Alle gerechten op de kaart zijn zonder uitzondering een smaakbeleving vol verrassingen. Meer verklap ik niet.

27 oktober 2017 beoordeeld

Tijdens een weekje in Moraira eens enkele andere zaken uitgeprobeerd, waaronder Tasca 42. Eerste avond zo goed meegevallen dat we er nog zijn teruggekeerd enkele dagen later. Ondanks de ligging aan de (drukke) kustweg naar Calpe, is het best een heel leuke plek, met een aangenaam terras, lounge en gezellig interieur. Wat de kaart betreft: heel originele tapas, en je wordt heel vriendelijk geadviseerd bij je keuze. We hebben er echt van genoten, en ook de wijn, die je kiest op het krijtbord, is voortreffelijk! Wij komen hier volgende keer zeker terug!

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere malen hier gegeten. Lekkere tapas. Weer even anders dan de andere. Vegetariërs kunnen hier ook goed aan hun trekken komen.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening, vriendelijk en in het Engels, goede uitleg over gerechten. Heerlijk gegeten. Ligt net buiten Moraira en konden voor de deur parkeren. Ziet er netjes verzorgd uit. Drankjes niet te duur (2,50 glas wijn, 2,00 alcoholvrij bier). Wel waar voor je geld. Zit op nummer 128, via TripAdvisor en Google Map vind je een ander adres.
In oktober was het niet te druk. Buiten lounge bank.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vakantie in Moraira. Met 7 volwassenen gegeten bij Tasca 42.
Dit was goed! Heerlijke tapas, die zorgden voor de ware smaaksensaties.

Gambas al ajillo...staan bijna overal op de kaart, maar die bij Tasca 42 zijn anders, namelijk met quacamole en tortillachips...om je vingers bij af te likken.

En de geroosterde watermeloen met gerookte sardientjes...een gewaagde combinatie, die heel goed uitpakt.

Tasca 42 is een aanrader voor het eten. De locatie...nee, maar niet gezellig, maat je eigen gezelschap en zulk lekker eten, is de locatie ineens niet zo belangrijk meer.

Reizigers die Tasca 42 bekeken, bekeken ook

Moraira, Costa Blanca

In Tasca 42 geweest? Deel je ervaringen!