Vandaag geopend: 08:30 - 22:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk water avontuur

Beoordeeld op 8 augustus 2019
JanV3163
Super raft tocht met kids

Beoordeeld op 18 juli 2019
Wido76
Zuid-Holland, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 1.120 beoordelingen

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Wij hebben met ons gezin genoten van de classico, een heerlijk fris uitje vol waterpret. De tocht was uitstekend georganiseerd door een gastvrije organisatie.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Gave tocht vol adrenaline! Prachtig met de Mont Blanc op de achtergrond. Goede duidelijke uitleg door de instructeur.

Beoordeeld op 29 juli 2019

Fijn raften met op de achtergrond de Mont Blanc. Goede instructeur die een klein woordje Nederlands spreekt. Het was tof!

Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Vandaag een hele coole tocht gemaakt met onze 4 kids (6 t/m 12). Erg goede en leuke gids. Duurt ongeveer 30 minuten en het was een mooi avontuur.
Tip: neem een handdoek mee voor na het raften. Verder alles beschikbaar.

Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

Met 9 volwassenen in een boot, waaronder 1 instructeur die ons een beetje in het gareel moest houden! Dat viel niet mee! Na af en toe een duik in de boot ("down!") om een rots of waterval te pareren lukte het na verloop van tijd steeds beter om als een goed op elkaar ingespeeld team de rivier te trotseren. Supergaaf!

Datum van activiteit: augustus 2017