“Heel erg lekker en trendy op de goede manier”
Beoordeling van Casa Ancora

Casa Ancora
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Sao Roque do Pico
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitzonderlijk restaurant op Pico: gedurfde combinaties van locale ingrediënten in een moderne stijlvolle ruimte. Top.

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy restaurant, met een kaart waarover nagedacht is. Bestierd door energieke jonge mensen die het productaanbod van de Azoren vertalen naar wat hippere/moderne gerechten. Een aanrader.....en zeker de rit vanuit Madelena waard ter afwisseling met de meer traditionele Portugese keuken.
Reserveren is aan te bevelen.
Wij genoten van een frisse salade met vis en sinaasappel, een zomerse meloengazpacho met krab, filet mignon en verse pasta met garnalen en courgette en panna cotta als dessert

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening, heel toegankelijk. Erg lekker eten, puur. Je proeft de lokale ingrediënten. Wij komen zeker nog eens terug!

14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf op Pico zijn we hier zelfs voor een 2e keer komen eten omdat het echt heel lekker is, zeker een aanrader.

Ook zeer vriendelijk personeel en een propere zaak!

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig gegeten. In het laag seizoen is er vrij weinig open, maar gezien de eerste goede ervaring hier een tweede keer weeste eten. Goede aanbeveling van wijnen gehad erg smaakvol.

Reizigers die Casa Ancora bekeken, bekeken ook

In Casa Ancora geweest? Deel je ervaringen!