Beoordeeld op 6 juli 2015 via mobiele applicatie

Hier verstaan ze hun vak, Fabio, Miguel, Denise en Marissa doen alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Heerlijk dagelijks gebak/taarten, koffie en thee. Massages op het strand of in huis door Windy of Fifi, super deze dames verstaan hun vak. Eten in het restaurant aan het strand, verse vis, de Tiger Prawns, verrukkelijk. geweldig personeel, fijne strandbedden met strandlakens. Kortom een verblijf in Ferrugado en bij Casa Rei das Praias is geweldig.
Ook zeilen met Pedro op zijn mooie zeiljacht is een mogelijkheid, zo mooi om de prachtige stranden van de Algarve vanaf zee te zien.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 20 september 2014

Van 9 t/m 19 september 2014 gast geweest in dit leuke gezellige hotel. We waren hier voor de tweede keer en de service is zoals vorig jaar fantastisch. Nette kamers heel groot balkon en een fantastisch zwembad. Naar het strand 5 minuten lopen. Om het kort te houden. Wij bevelen het aan. Fabio Luis and Miguel. Thank you very much. See you next year!!!!!

Kamertip: Kamer 7 heeft een zeer groot terras. Maar andere kamers ook zeer goed.
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 3 juni 2014

Sinds opening van Casa Rei das Praias zijn we jaarlijks terugkerende vaste gasten :
* Ideaal voor koppel -of singel, rustige ambiance (geen kinderen/gezinnen)
* Ligging op loopafstand Caneiros-strand & gerelateerd heerlijk beach-restaurant
* Service top, alle staf uitstekend en écht zéér gemotiveerd !
* Ontbijt heerlijk & vers !
* Kamers en gehele beleving atmosfeer stijlvol interieur Casa is geweldig !
* Infinity zwembad, luxe ligbedden, heerlijke badlakens en buitendouche : super !
* Binnenzwembad, spa & Thai massage ruimtes -faciliteiten helemaal prima !
* Wijnkelder, aanrader !
* Dakterras bar & lounge bank : onvergetelijk !
* Ligbedden op het strand zijn via de Casa te reserveren

TIP: neem een heerlijke fles champagne om jezelf te verwennen + zeker doen : de specialty: sappige reuze- Tigerprawn, grill/opengeklapt (zie foto) en na een heerlijke stranddag nog even "chillen" in het Infinity zwembad van de Casa om zippend van 'n heerlijke cocktail nog na te genieten van deze heerlijke plek tot zonsondergang ! Enjoy !
In nabije omgeving is momenteel geen gelijkwaardige accommodatie welke deze moderne uitstraling, ambiance, service + locatie aan strand biedt, naar onze mening;
Kortom, heerlijk verblijf waar we telkens naar uitkijken om hier te "onthaasten" en al onze vrienden/bekenden weer terugzien !
Sincerely , Claudia (NL)

Kamertip: De Suites meer oppervlakte/m2 + groter terras incl. wat zeezicht + speciaal sterrenhemel sky view dakvensterraam op afstand bedienbaar. Overige gastenkamers (zonder zeezicht) op begane grond en 1e etage zijn ook geriefelijk qua terras en alle faciliteiten. In een review wordt het wat kleine badkamer raam besproken : wanneer gehele dag de zon hierop vol staat te stralen, ben je juist blij dat er zo min mogelijk warmte door dat raam binnenkomt, qua ontwerp is hierin prima rekening gehouden om kamers heerlijk koel te houden, hierdoor hoeven airco's ook niet constant op volle toeren te draaien;
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 5 mei 2014

We hebben met heel veel plezier 9 dagen doorgebracht in dit Guest House. Een echt familiegebeuren waar ouders en oma zelfs bij betrokken zijn. De eigenaar en het personeel doen enorm hun best het je naar de zin te maken. De ligging is perfect. Vlak bij een heerlijk knus strandje met van dezelfde eigenaar als het guest house, een mooi gelegen en gezellig restaurant met voornamelijk heerlijke visgerechten. Ook daar weer betrokken en gezellig personeel. Al met al hebben we genoten van deze heerlijke vakantie en komen zeker een keer terug!

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 23 september 2013

Zojuist teruggekomen vanuit portugal. We hebben 10 dagen overnacht in casa rei das praias in ferragudo. Werkelijk fantastisch. Service bediening en kamer zeer goed. We hadden kamer nummer 7. Deze kamer met balkon (zeer groot) is fantastisch. Aanrader. We gaan zeker terug.
Ontbijt alles was perfect

Kamertip: Kamer 7 maar ook andere kamers . Kamer 7 heeft een zeer groot balkon met zeezicht.
Datum van verblijf: september 2013