Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is een fantastische accommodatie!
De pluspunten:
- Iedere dag schoonmaak
- Een ruim appartement
- Net onderhouden resort
- Ligging in één van de gezelligste kustdorpen
De minpunten (vandaar geen 5-sterren waardering):
- Bedden zijn écht aan vervanging toe (harde matrassen en veel gekraak)
- Gehorig (je hoort de buren praten)
- De badkamer biedt weinig plek om je spullen neer te leggen.
Al met al: een top-resort op een leuke locatie!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Rui C, Diretor-Geral van Vitor's Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2018

Dear Linda

Thank you for your nice review
The Management

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

De appartementen zijn ruim en schoon. Er is een koelkast , combi magnetron , koffiezetapparaat, waterkoker en broodrooster aanwezig. Zelfs een theedoek en handdoek. Voor mensen die slecht ter been zijn wat minder geschikt. Naar de Lidl is het een kwartiertje lopen en daar kan je in café eventueel ook ontbijten met koffie en verse jus. Na het uitchecken wordt de WiFi gelijk verbroken maar bij de receptie kan je een nieuwe code krijgen. Je kan je ook nog een handdoek krijgen om je voor vertrek op te frissen. Met recht opfrissen want de douches hebben alleen koud water.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 23 mei 2018

Het is een groot resort met allemaal appartementen, wij zaten 1 hoog met uitzicht op zwembad en speeltuin. De kamer is modern ingericht. Bedden slapen goed, elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Hoe heerlijk is dat.
Een nadeel is echter de gehorigheid van de slaapkamer. Aangrenzend aan onze slaapkamer zat de badkamer van de buren. Wij waren iedere morgen vroeg wakker door het lawaai van de buren. Elk potje dat werd weggezet kon je horen.
Vanwege de steile wegen en vele trappen zou ik dit afraden voor mensen die slecht ter been zijn.
Wij hadden een auto waardoor we veel van de algarve hebben gezien. Ideale uitvalsbasis.

Kamertip: Uitzicht op zwembad, altijd goed.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Thank you for your review
The Management

Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Ruime, lichte kamer, met 2 balkons, wij kozen voor rivierzicht. Aparte slaapkamer, prima badkamer.
Vlakbij klein strandje aan de rivier en 5 min lopen naar het strand bij het kasteel.
Grote Liddl op 400 mtr afstand. Zeer vriendelijk bij de receptie en paar keer per week schone handdoeken en verschoond bed. We hadden een heerlijk verblijf!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk gezellig appartementje om te vertoeven
Auto is gewenst om Portugal te bekijken vanaf hier
Eettentjes in de buurt
Hoeft niet perse incl ontbijt
Elke dag een andere activiteit
Lidl in de buurt
Goed vertoeven