Beoordeeld op 17 juli 2017

Dit is geen weerspiegeling van wat Portugal is en van het lekkere eten in Portugal.
Wie voor het eerst naar Portugal komt en hier logeert komt nooit meer terug.
Kamer niet al te proper, maar vooral het eten ondermaats. Inderdaad een appartement i.p.v. een kamer maar daar heb je niks van in je buik.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 juli 2017 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke accommodatie is dit. Voor het tweede opvolgende jaar vieren we hier onze zomervakantie.

Net als vorig jaar bevalt het wederom. Mooie ruime (niet ieder appartement is het zelfde) appartement dat voorzien is van de meeste gemakken. (Kleine) keuken voorzien van een tweepits elektrisch fornuis waar toch makkelijk gekookt kan worden. Dagelijks schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Zwembad voorzien van ligbedden waar het (gelukkig) dagelijks GEEN handdoekje leggen is. Een apart zwembad voor 18+ en een normaal zwembad voor gezinnen, daarnaast ook een peuterbadje.

Gratis WiFi te krijgen waar de meeste gezinnen toch niet meer zonder kunnen.

Personeel niet overmatig aanwezig echter zeer behulpzaam. Kregen op ons verzoek hetzelfde appartement. Echter zou ieder appartement voor ons voldoen.

Eigen auto is een aanrader gezien de afstanden tot winkels en bezienswaardigheden.

Ferragudo is een leuk pittoresk dorpje wat op loopafstand is van deze accommodatie. Hier kan lekker gegeten worden (lunch, diner en lekker ijs).

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 9 juli 2017

Tijdens onze 8-daagse rondreis in de Algarve verbleven we dalelijks in Vitor's Village Resort. Het resort is mooi en rustig gelegen. De kamers, eigenlijk appartementen, zijn verzorgd en proper. Alles is er voorzien. Volledige keuken, microgolf, ijskast en een goed werkende airco. Wat wel een minpuntje was was het avondeten. Dit was vrij beperkt en weinig afwisselend. Soms ook redelijk koud. Als je a la carte bestelde was wel het perfect. Dus de keuken kan het wel. Al bij al een goede uitvalsbasis voor de verkenning van de Algarve.

Kamertip: Alle kamers zijn vrij rustig.
  • Verbleef: juni 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 2 juli 2017 via mobiele applicatie

We kwam tegen nacht aan en we dacht gelijk aan winkel maar die waren dicht gelukkig waren mensen van hotel zo aardig om ons wat eet voor ons zoontje te geven dat hij in ochtend kon eten het appartement was super ze komen elke dag om je kamer schone te maken de mensen zijn erg aardig de Lidl is klein stukje lopen maar te doen en als de dorp die ook mooi en gezellig is leuk

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 25 juni 2017

Leuke accommodatie, in een vrij rustige omgeving, goed onderhouden resort, goede en nette service, kortom geen negatieve dingen te noemen. Groot verzorgd zwembad met voldoende ligbedden (mei), goed onderhouden tuin. Winkeltje voor de kleine boodschappen. Geen animatie. Prima voor een weekje relaxen. Huurauto is wel aan te bevelen om de omgeving te verkennen. Diverse eetgelegenheden op loopafstand, kleine weghelling omlaag, terug omhoog. Lidl op 800 meter.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner