“Genieten van het Leven ”
Beoordeling van Restaurant de Wilg

Restaurant de Wilg
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in De Mortel
Beschrijving: Bourgondisch tafelen. Dat is waar wij voor staan. De keuken werkt met dagverse producten en de bediening zorgt voor de persoonlijke aandacht. Gezellig, lekker eten en drinken, het bourgondische leven, niet meer naar huis willen. Dat gevoel..
9 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant verdient een 10 plus.
Meedenken in tijd en aanpassen van gerechten
Heerlijke Ambiance, fijn zeer kundig personeel en een keuken waar je U tegen zegt
Een restaurant naar ons Hart
Een Toprestaurant in het Brabantse Landschap
Op de foto een sashimi van Tonijn

Datum van bezoek: november 2019

9 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ruim opgezet restaurant.
Genoten van alle gerechten die we gehad hebben. Gewoon geweldig

Datum van bezoek: november 2019
7 oktober 2019 beoordeeld

Prima restaurant. Leuke ambiance in een oude school. Hebben er heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaiteitsverhoudung,

Datum van bezoek: oktober 2019
12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten en een gastheer die weet hoe het moet! Wat een beleving! Hier gaan wij zeer zeker terugkomen.

Datum van bezoek: september 2019
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was wederom top. Helemaal geweldige gerechten en mooie wijntjes.
Altijd een feest. Boy en Kim en natuurlijk ook Tim, wederom bedankt.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant de Wilg bekeken, bekeken ook

Asten, Noord-Brabant

In Restaurant de Wilg geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.