“Prima”
Beoordeling van Restaurant de Wilg

Restaurant de Wilg
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in De Mortel
Beschrijving: Bourgondisch tafelen. Dat is waar wij voor staan. De keuken werkt met dagverse producten en de bediening zorgt voor de persoonlijke aandacht. Gezellig, lekker eten en drinken, het bourgondische leven, niet meer naar huis willen. Dat gevoel..
7 oktober 2019 beoordeeld

Prima restaurant. Leuke ambiance in een oude school. Hebben er heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaiteitsverhoudung,

Datum van bezoek: oktober 2019

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten en een gastheer die weet hoe het moet! Wat een beleving! Hier gaan wij zeer zeker terugkomen.

Datum van bezoek: september 2019
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was wederom top. Helemaal geweldige gerechten en mooie wijntjes.
Altijd een feest. Boy en Kim en natuurlijk ook Tim, wederom bedankt.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 juni 2019 beoordeeld

Wij hebben gekozen voor een verrassingsmenu en werden verrast met geweldige culinaire hoogstandjes. er werd goed rekening gehouden met wie wat wel wilde en wie iets niet wilde.
de bijbehorende wijnen waren goed geselecteerd en wat een vriendelijk personeel
gewoon gezellig en topklasse.

Datum van bezoek: juni 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebbben heerlijk gegeten en gedronken en alles werd uitstekend verzorgd door super bediening. Een aanrader

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Restaurant de Wilg bekeken, bekeken ook

Asten, Noord-Brabant

In Restaurant de Wilg geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.