Beoordeeld op 30 april 2017

We hebben hier 2 heerlijke weken in de Budget Room gelogeerd. Camping gevoel in de tropen. Voor de privé douche en toilet 50 meter lopen langs het zwembad en een terras. Gratis badhanddoeken ook voor het strand. De zee ligt op 3 minuten lopen. Lucy regelt alles.

Kamertip: Neem de torenkamer
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 maart 2017

op 22 februari zijn wij vertrokken naar curacao om daar 2 weken vakantie door te brengen in de b&b blenchi. Het was een oase van rust. Een mooie uitvalsbasis om heerlijke tripjes te plannen op het eiland en om na een druke dag heerlijk te genieten van alle rust en een mooie zonsondergang. Het ligt in Soto dorp op de weg naar Westpunt. Dit is tevens het mooiste gedeelte van het eiland qua natuur. Bij onze aankomst werden wij vrolijk begroet door Lucy, die het b&b runt. We werden door haar gelijk meegenomen in het gevoel van het eiland. Ontstressen en heerlijk tot rust komen en je vooral niet druk maken. Heerlijk heerlijk heerlijk.
Op mijn vraag: is het hier altijd zo rustig? kreeg ik het antwoord: oh maar alles zit volgeboekt. de rust werd gecreert door de ruime opzet en de verschillende zit gedeelten en het zwembad als middenpunt. Lucy is ook echt bereid om al je zorgen uit handen te nemen en Lucy het is je echt gelukt. Ondanks ik na 2 weken altijd weer graag naar huis wil, wilde ik hier echt nog blijven. Het hele eiland is vanaf hier binnen een uurtje te bereiken dus je kunt echt alle kanten op.

Kamertip: Alle huisjes waren geweldig maar vooral de torensuite en het appartement
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 1 maart 2017

Wij hebben hier samen een super vakantie gehad. Ondanks de orkaan Matthew, die ervoor zorgde dat Curacao er anders uitzag dan menig mens heeft meegemaakt, heeft Blenchi onze vakantie onvergetelijk gemaakt!!
De goede zorgen en lieve gastvrouw Lucy, heeft ons het gevoel gegeven dat Blenchi een plek is voor iedereen die wil relaxen met de gezelligheid van thuis.
Wij voelden ons meer dan welkom, Lucy liet ons de mooiste plekjes van het eiland zien en zorgt ervoor dat het niemand ook maar aan iets ontbreekt.
Een super leuke vakantie, die wij niet snel zullen vergeten!

Lucy en de rest van het Blenchi-team, bedankt!

Vandaar dat wij deze B&B zeer kunnen aanraden voor een heerlijke onbezorgde vakantie op Curacao!

Kamertip: Het soutterain is een heerlijke kamer met apart terras.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 februari 2017

B&B Blenchi is een fijne plek om je vakantie door te brengen. Met name gastvrouw Lucy zorgt er voor dat je je welkom en relaxed voelt. Vanaf het terras kijk je op zee en kun je de zonsondergang aanschouwen. De B&B is helaas wel oud en deels aan vervanging toe, toch werkt alles prima. Hierdoor was er ook wat ongedierte (vooral mieren) in de gemeenschappelijke ruimtes. Al met al heb ik samen met mijn zus een hele fijne tijd gehad en zou ik deze plek zeker aanraden!

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 februari 2017

Een heerlijk gastvrij verblijf met een geweldige gastvrouw die er werkelijk alles aan doet om iedere gast een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Een rustige B&B op een ongelooflijk mooie locatie. Uitzicht over zee, rustig schitterend strand op korte loopafstand. Wanneer er iets in de kamers of tijdens het verblijf wordt opgemerkt door de gasten dan wordt hier meteen op geageerd. Het voelt als een warme deken, een echt thuis komen. Er worden allerlei safaritochten aangeboden naar ongerepte stranden en gebieden. Snorkels ed zijn aanwezig. Maar het meest indrukwekkende blijft voor mij de gastvrijheid en het enthousiasme waarmee de gastvrouw de gasten verwend. Nooit eerder zo welkom gevoeld als bij Lucy Diamant! Ook de eigenaren doen er alles aan om de B&B tot een paradijs te maken. Dank jullie Marit en Sander!! Zeker dat ik hier terug zal komen.

Kamertip: Meerder kamers om uit te kiezen met ieder een eigen charme. Vanwege de kleinschaligheid is deze B&B snel vol.
  • Verbleef: januari 2017, reisde alleen