“Favoriet!”
Beoordeling van Thermen Binnenmaas

Thermen Binnenmaas
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in 's Gravendeel
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat ben ik blij dat de sauna na een lange tijd weer open is gegaan! Heb deze plek enorm gemist!
Vind het een prachtige sauna, niet heel groot maar ook zeker niet klein. Aanbod is ruim! Het is ook gelukkig niet zo groot/commercieel want hier houd ik helemaal niet van.
Super vriendelijk en spontaan personeel en de keuken was erg goed en hoop nu weer! Wij hadden nog de catering waarmee werd samengewerkt en dit was ook erg goed geregeld en smaakte prima!

24 mei 2018 beoordeeld

Het compex is redelijk compact en van alle gemakken voorzien. Ruime keuze van sauna's. Jammer dat er weinig personeel rond loopt om de mensen te wijzen op het feit dat sommige gedeeltes stilte ruimtes zijn zoals het kruidenbad. De echo is hier enorm en als ze dan luid gaan praten is dat niet bevordelijk voor de rust van de overige gasten. het eten in het restaurant is van redelijke kwaliteit. Prijzen zijn stevig. Het buitenterrein mag wel eens aangepakt worden. Veel onkruid en een beetje rommelig. Verder een prima sauna.

10 mei 2018 beoordeeld

Vandaag een heerlijke, relaxte dag gehad. Veel verschillende sauna's, stoombad, kruidenbad en infrarood. Alles is er, zelfs een fantastische tropische douche inclusief onweer. Het is ruim opgezet, zodat het heerlijk rustig is. De rustruimtes zijn ingericht met lekkere (hang)bedden. En het eten was uitstekend. We gaan zeker weer. We hebben veel sauna's bezocht, maar hebben nu meteen een 10 badenkaart gekocht.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke sauna. Geweldige faciliteiten. Team saunameesters die weten wat een loyly is; echt genieten. Schitterende relaxtuin waar ook geserveerd wordt.
Culinair toppertje de asperges gegeten. Minivakantie in de Hoeksche Waard.
Team medewerkers die weten wat hospitality inhoudt.
Aanrader voor de echte saunaliefhebber.

Bekijk meer beoordelingen
26 maart 2018 beoordeeld

Het is niet al te groot, zoals Elysium maar zeker ook niet klein: er zijn veel faciliteiten en het is er schoon. Met een heerlijke stortdouche en een mooi zwembad. De rustruimtes mooi net zoals de kleedruimte, men hoeft niet alles in een klein kastje te proppen. en de catering echt heel goed. Vriendelijke bediening. Voor wat de betreft de opgietingen die kunnen wel beter. De ene man die dit verzorgde vonden wij niet top. Meer op de automatische piloot. De massages hot stone waren prima. Kortom we gaan er zeker terug, maar een absolute must is toch wel bubbelbaden, de jetstreambaden waren echt een teleurstelling en wij waren echt niet de enige die dat vonden. Je kon ook met Groupon naar binnen, we begrepen dat er maar een x aantal personen per dag worden toegelaten, graag zo houden want een overbevolkte sauna is een drama en kost je klanten.

Reizigers die Thermen Binnenmaas bekeken, bekeken ook

Barendrecht, Zuid-Holland
Bleiswijk, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland
Gouda, Zuid-Holland

In Thermen Binnenmaas geweest? Deel je ervaringen!