Beoordeeld op 10 november 2017 via mobiele applicatie

Eerste instantie verbleven we in een van de kleinere huisjes. Helaas waren er heel wat mankementen aan badkamer en airco waardoor we een groter huisje toegewezen gekregen. Deze was prima! Helaas hebben we wel moeten klagen dat de matrassen erg slecht waren, ze waren flink doorgelegen waardoor je letterlijk op een houten plaat lag. Maar de dames waren zeer behulpzaam en regelde alles! Omdat je een flinke tuin om je heen hebt zie je hier en daar wat beestjes om en in je huisje. Dat hoort er nu eenmaal bij!
Het is een fijne plek net buiten de drukte van het dorp en het personeel is super behulpzaam!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 12 april 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn er in totaal 3 nachten geweest. We zaten in appartement 'Frankie'. Het was erg schoon en heel erg groot. Het ontbijt was prima. Als je een flesje water koopt van 50 peso's mag je hem de reste van je verblijf gratis blijven bijvullen. Ik kan het verblijf aan iedereen aanraden!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 10 februari 2017

Wij hebben hier prima verbleven begin januari. Personeel is behulpzaam en de kamers zijn erg groot voor wat je betaalt. Nadeel is dat er direct naast het resort een aantal hanen kraaien vanaf 5u in de ochtend (zoals eigenlijk in heel de Filipijnen). Na 1 nacht sliep ik hier zelf door heen. Het eten op het resort is echter niet echt aan te raden. Duurt lang voordat het klaar is, is relatief duur en gewoon niet erg lekker. Wij hebben daarom continue in het dorp gegeten. Coron town is binnen tien minuten met tricycle te bereiken (10 pesos p.p. is 20 eurocent),

Beoordeeld op 5 januari 2017 via mobiele applicatie

Prachtig resort. Hele bijzondere versierde kamers. Hele fijne tuin met hangmatten en stoelen. Kamers zijn schoon. Beetje buiten de stad waardoor het heerlijk rustig is. Echt een fijne plek om te verblijven.

Beoordeeld op 2 januari 2017 via mobiele applicatie

Ben je fan van honden en hanen en wil je wakker worden door een (kraaiende)haan of een (blaffende)hond boek dan hier. Wij hadden de grote bungalow die wel groot is. Slechte douche, matig bed, veel muggen en geen clamboo. Voor de prijs van 60 euro zonder ontbijt. We hadden meer verwacht.plaatjes bieden geen garantie. Matige, niet vriendelijke, receptie oftewel geen service. Dit was niet onze plek!