“Heerlijk eten”

Keukens: Filipijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner
2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel het restaurant er van buiten niet heel aantrekkelijk uitzien hebben we toch besloten om onze laatste avond in Coron hier te eten. Mede dankzij alle goede reviews. Helaas hadden we dit restaurant niet eerder ontdekt! Super lekker eten, we hadden vegetarische noodles en vis besteld. Personeel is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2019

21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je binnenkomt denk je in eerste instantie, waar ben ik beland?
Maar zodra je besteld hebt en je eten krijgt, is het echt perfect! Ver weg het beste Fillippijnse eten van onze 3 weekse vakantie daar. Aanrader: de beef rendang.

Datum van bezoek: maart 2018
26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je echt filipijns eten proberen moet je hier zijn! Het ziet er op het eerste gezicht heel sober uit maar de kunsten in de keuken maken dat meer dan goed!
Filipino food zoals het hoort met veel smaak en goed gaar!
Ik had de kip kokos

Datum van bezoek: februari 2018
7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier geluncht, er zat niemand in het restaurant en de serveerster was heel verwarrend. Wisten hierdoor niet zo goed wat te verwachten, maar het eten was erg goed!
Sizzling pangagius was heerlijk. Zeker de moeite waard

Datum van bezoek: april 2017
30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere echte Aziatische keuken ! Pittige gerechten snelle service en voor een goede prijs. 2 personen gegeten voor 800PS

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die KT's Sinugba Sa Balay bekeken, bekeken ook

Coron, Busuanga Island

In KT's Sinugba Sa Balay geweest? Deel je ervaringen!