“Lekkere burger”
Beoordeling van Buzz Express

Buzz Express
Geclassificeerd als nr. 7 van 94 Restaurants in Coron
5 april 2019 beoordeeld

We kwamen bij Buzz Express terecht door de goede beoordelingen hier op TripAdvisor. Echt een lekkere hamburger maar deze tent is niet goedkoop. Aardig en goede bediening, goede wifi. Wij zaten boven en dan kijk je zo de straat in dat is wel leuk. Ook een muziekje op de achtergrond.

Datum van bezoek: februari 2019

7 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De plaats is netjes ingericht en er speelt leuke basic muziek.
De bediening is erg vriendlijk en onze burgers waren sappig en super lekker. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2019
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen bij toeval hier terecht en was goed eten.
Modern ingericht soort van bar restaurant.
Gevarieerde kaart en burgers zagen er goed uit. Hadden tonijn en deze was perfect.
Tevens healthy bowl, was ook prime maar de curry erg spicy.

Datum van bezoek: december 2018
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een café waar je lekker kunt eten, wel duur voor Filipijnse begrippen. Pizzas 450 p, smoothies 220 p. Overige gerechten tussen 350 p en 450 p. Het is wel goed eten. Toiletten zijn erg vies.

Datum van bezoek: juni 2018
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere espresso, lekkere smoothie, maar de breakfast burrito is helemaal gevuld met rijst en dat is nergens op het menu te vinden. Hierover heb ik vervolgens geklaagd en kreeg maar %10 korting(op dit gerecht) terwijl dit meer een rijst gerecht was dan wat dan ook. Zelfs na meerdere keren klagen en zoeken naar een betere oplossing bleef het bij die magere 10% korting voor de burrito op een veelste dure totaal rekening. De burrito had van de rekening af gemoeten aangezien ik meer dan de helft heb terug gestuurd naar de keuken.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Buzz Express bekeken, bekeken ook

Coron, Busuanga Island

In Buzz Express geweest? Deel je ervaringen!