Karin H
Eersel, Nederland

Prima hotel voor een doorreis

Beoordeling van River Dolphin Hotel
4,0 van 5 bollen24 nov 2018 beoordeeld
Wij hebben daar 2 nachten gelogeerd en het was een net hotel. Ontbijt was goed, zwembad ook prima. Vanuit daar hebben we verschillende dingen bezocht met een privé tuktuk. Vanuit daar weer de bus gepakt naar het oosten naar Sen monnorom. Echt een aanrader!
Datum van verblijf: februari 2018
Is er een probleem met deze beoordeling?
RickKRT, Public Relations Manager van River Dolphin Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 27 nov 2018
Dear 961karinh, thanks for staying with us and sharing your feedback. We're happy you enjoyed your visit.
1.3 km van River Dolphin Hotel
    27.7 km van River Dolphin Hotel
      1.5 km van River Dolphin Hotel
      Meer hotels in Kratie bekijken
      Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

Zoek je een slaaphok, basis aanwezig en niets meer? Dan heb je het gevonden. Je kunt niet op het toilet zitten want de douchewand zit in de weg, maar hé je hebt in ieder geval een toilet. Heb voor 2 nachten geboekt. Das 2 nachten teveel. Het ligt ook nog eens heel afgelegen.

Datum van verblijf: december 2017
      Rick M, Public Relations Manager van River Dolphin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2017

Dear Marcel,
      Thanks for staying with us and sharing your feedback. We don’t understand your comment regarding not being able to sit on the toilet. We have three general room types to accommodate a wide range of travelers that stay at our hotel. Our Economy rooms are smaller and budget priced featuring an Asian style toilet which does not have a shower enclosure. Our Standard and Large rooms feature western style shower enclosures with hot water both in the shower and at the sink. Our location about 2 km from the town center enables us to provide attractions that can’t be found in the Khmer guesthouses in the center, including our pool and sundeck, tropical garden with fish pond, and our full service bar and restaurant featuring a wide range of Asian and western foods. Kratie is not a large town and we offer free round trip transportation for our guests to the center and riverside from 6 am to 10 pm daily.

Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, ruime propere kamers met goed werkende air conditioning. Vele kamers hebben gezellig balkon.

Locatie is rustige buurt buiten centrum maar ze bieden gratis tuk tuk aan van / naar waar je maar wil wanneer je maar wil,dus wat mij betreft zorgt dat ervoor dat de rustige locatie met zwembad absoluut perfect is.

Koppel daaraan nog eens een goede restaurant met vele versgemaakte westerse en lokale gerechten en wat mij betreft is de keuze snel gemaakt. Aanrader!

Datum van verblijf: december 2017
      Reistype: Reisde alleen
      Rick M, Public Relations Manager van River Dolphin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2017

Dear Gerto_1,
      Thank you for choosing our hotel for your recent visit to Kratie. We appreciate your comments and are happy you enjoyed your stay. Please come back if your travels bring you to NE Cambodia in the future.

Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

We verbleven hier 1 nacht op doorreis naar Phnom Penh. We vonden het een matig en sfeerloos hotel. Op zich zijn de kamers ruim met twee grote bedden, en het hotel heeft een zwembad, maar het mist sfeer. Onze wc raakte verstopt, het was wat gehorig, en het hotel lag een flink stukje buiten het centrum. Gelukkig bood het hotel een gratis tuk tuk service. De omgeving van het hotel en het uitzicht is op bouwprojecten. Restaurant was zeer traag. Zeker geen 35€ per nacht waard (en dan was het ontbijt niet eens inbegrepen).

Datum van verblijf: augustus 2017
      Rick M, Public Relations Manager van River Dolphin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2017

Beste Lien66, bedankt voor uw opmerkingen. Wij hebben de afdelingsbeheerders aangemeld. Het spijt ons voor uw ongemak.

Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Vreemd hotel, bijzonder shabby, passend bij de prijs? bij de regio? Zeer slecht onderhouden. Airco werkt wel goed,prima douche. Deel personeel heel aardig. Fijn open terras/restaurant( helaas vroeg dicht) met matig ontbijt. Zwembad is een plus. Moeilijk te omschrijven waarom dit hotel niet fijn voelde.

Datum van verblijf: augustus 2017
      Rick M, Public Relations Manager van River Dolphin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2017

Geachte Judith, bedankt voor uw verblijf in ons hotel en uw feedback te delen. Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldoet. We streven ernaar om ons hotel en onze gasten te verbeteren.

Beoordeeld op 10 februari 2017 via mobiele applicatie

Lekker en relaxed hotel net buiten het centrum van Kratie.
      Klein zwembadje, grote kamers.
      Vriendelijk personeel.
      Restaurant iets minder.
      Gratis tuk tuk naar centrum. Met een scootertje kan je prima zelf naar de dolfijnen. Te huur voor 7 dollar bij het hotel.

Datum van verblijf: februari 2017
      Rick M, Public Relations Manager van River Dolphin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2017

Dear Ester,
      Thanks for choosing River Dolphin for your visit to Kratie and sharing your feedback on Trip Advisor.