Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Verblijf van 4 nachten gehad in dit hotel voor onze rondreis door Normandië.
Vrij sober ingerichte, maar zeer propere en grote kamer. Moderne badkamer met zeer goede douche. Geen last van lawaai of geluid van de buren. De kamer was een hele rustige plek.
Ontbijtbuffet met alles wat je nodig hebt (en meer), geserveerd in de mooie lounge. Je zal zeker niet vertrekken met honger!

We gingen normaal naar een ander hotel gaan na 2 nachten, maar door autopech ons verblijf moeten verlengen. Daar werd niet moeilijk over gedaan en we werden goed geholpen. Er werd voor ons naar het ander hotel gebeld, ze hielpen ons zoeken naar busroutes en gaven tips over wat we konden doen. Stonden allemaal voor ons klaar.

Dit is een hotel met toch wel wat kamers, maar iedereen wordt persoonlijk benaderd en de lounge/restaurant geeft een heel huiselijke sfeer. De ligging is op 10minuten rijden van het centrum van Caen en ligt vlak bij de grote wegen. Ideaal dus voor een rondreis in Normandië, zonder in de drukte van de stad te zitten. Zeker een aanrader die zijn 5 sterren meer dan waard is!

Datum van verblijf: augustus 2019
libera14460, Propriétaire van Hotel Libera Caen Colombelles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Awesome !!
Bedankt voor deze uitstekende reactie

Beoordeeld op 9 augustus 2019

Wij hadden elders een hotel geboekt maar hier was het helaas erg smerig en niet fijn. Uiteindelijk uitgekomen bij het Libera Hotel. Alleen maar positief! Vriendelijk ontvangst, nette kamers, veel informatie en tips gekregen over de omgeving. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019

Fantastisch!
Heel hartelijk bedankt

Beoordeeld op 26 mei 2019

rustige ligging, goede bedden en vriendelijk personeel, ook toen we erg vroeg weer vertrokken. het adres was zelfs met de navigatie en een extra adresgegevens, wat moeilijk te vinden. Misschien een extra aanwijzingsbord plaatsen??

Datum van verblijf: mei 2019
libera14460, Directeur général van Hotel Libera Caen Colombelles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Heel erg bedankt voor je reactie.

Beoordeeld op 10 september 2018

Nette kamer, rustig hotel. Modern concept. Voor ons doel, goed gelegen net buiten de stad Caen. Vlot bereikbaar. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Prima ontvangst. Uitgebreid ontbijt en lekker diner.Prijs / kwaliteit uitstekend! Een aanrader.

Datum van verblijf: september 2018
Libéra H, Directeur général van Hotel Libera Caen Colombelles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2018

Heel erg bedankt voor uw aanbevelingen.
We hopen je snel weer te zien.

Beoordeeld op 10 juli 2018

net buiten Caen gelegen in nieuwe wijk was eventjes zoeken omdat 't nog niet op onze GPS stond.
Afzonderlijke woonblokken met goed werkende airco, goed ontbijt, mogelijkeid om dagschotel/menu te eten aanwezig.
Ruime parkeergelegenheid.
Rolluiken op de kamers zorgen voor goede lichtdichtheid.
Douche met voldoende waterdruk, goed zo.
Heel goede matras.
Alles was nog nieuw.

Datum van verblijf: juli 2018
Libéra H, Directeur général van Hotel Libera Caen Colombelles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Bedankt voor deze zeer positieve reactie en perfect gedetailleerd.
We hopen je snel weer te zien.