“Fantastisch kindvriendelijk en toch rustig ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
MishavH
1 beoordeling
“Fantastisch kindvriendelijk en toch rustig paradijsje vlakbij de kustplaatsen”
Beoordeeld op 30 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Vanaf de aankomst tot aan vertrek hebben we ons hier thuis gevoeld. We werden hartelijk ontvangen door de Nederlands-Franse eigenaren en de speelschuur voor de kinderen is geniaal! Het terrein overzichtelijk, voldoende gelegenheid om informeel kennis te maken met de andere gasten (tijdens de table d'hote bijvoorbeeld), maar ook voldoende ruimte voor je eigen privacy. We verbleven in Les Salines, de grootste gite en die is van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden, lekkere douche, goed uitgeruste keuken. En als er toch nog iets mistte, dan is alles te organiseren door Bertrand of Annemieke, de eigenaren van Le Pré d'Olonne.
Bovendien is er in de directe omgeving vanalles te doen: strand, surfen, fietsen, wandelen, klimbos, dierentuin, aquarium, oude stadjes, gezellige marktjes, gigantische supermarkten, pretpark, musea... In 2 weken hebben we zeker niet alles kunnen doen. En tegelijkertijd heerst op het terrein zelf heerlijke rust.
De kinderen vermaken zichzelf gemakkelijk alleen of met de andere kinderen. Het is allemaal heel gemoedelijk én ik heb voor het eerst sinds tijden 2 boeken uit kunnen lezen! Hier komen we zeker nog eens terug :)

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren