“Diepvries pizza”
Beoordeling van De Kaasboerin

De Kaasboerin
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Postel
4 weken geleden beoordeeld

De titel zegt al genoeg. Wij hebben 3 kwartier gewacht op het eten om uiteindelijk diepvries pizza voorgeschoteld te krijgen. We herkenden de smaak & textuur en formaat precies. Echt schandalig. En daar dan 10 euro voor vragen.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld

De bediening was in orde, het eten was ook best lekker.
Waar we ons wel wat aan ergerde terwijl mijn vrouw ook rookt waren de grote ijzeren asbakken op tafel, het waren ijzeren kubusvormige bakjes van 15x15x15cm waarin een paar cm water stond die de sigaretten doofden maar het was een vies gezicht zoiets op de tafel te vinden als je er nog van moet eten.
Dat je eerst moet betalen voor je iets krijgt stoort me niet zoveel dat is het gevolg van degene die zonder betalen de plaat poetsen.

Datum van bezoek: augustus 2019
Bedank 72.520
19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie locatie gevestigd, bediening is vreselijk en duurt veel te lang. Heeft ca. 15 tot 20 minuten geduurd voor bestelling werd opgenomen. Alles wat je besteld op het terras dien je gelijk af te rekenen! Nodigt niet echt uit nog eek drankje te nemen. In dit geval was ik blij toe dat snel weg kon.

Datum van bezoek: mei 2019
11 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik dacht dat er veel kinderen waren bij het ontbijt bij “ de kaasboerin”, waar er een grote buiten speeltuin staat maar er komen veel +70 generatie’s daar er na het ontbijt ambiance is door een Nederlandstalige band. Het minpunt was dat je binnen niet kunt zien waar je kinderen zijn in de speeltuin. Heel drukke bedoening, de tafels zijn te klein om te eten. Het brood was volgens mij diepvries en na gebakken in de oven. Spek en eieren waren niet goed gebakken en geen smaak. De schuimwijn was water. Algemene conclusie: Het “wit produkt ” van ontbijten. Voor mij geen 2de keer ook al kost het maar 19€ voor 2 personen.

Datum van bezoek: maart 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals elk jaar beginnen we ons nieuwe seizoen bij onze sponsor met een stevig ontbijt.
Het is altijd erg verzorgd en zeer de moeite waard.
Volop keuze, verscheidenheid aan broodjes en beleg. Zelfs een glaasje cava smaakt, voor mij tenminste...
En zoals elke week zat het restaurant weer helemaal vol.
De prijs is zéér schappelijk: 1 ontbijt bestellen, de tweede gratis....
Maar ruime rijd op voorhand bestellen, anders zou het zuur kunnen opbreken.
We waren in onze nieuwe wieleroutfit....

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die De Kaasboerin bekeken, bekeken ook

In De Kaasboerin geweest? Deel je ervaringen!