“Heel goed adres, wat mij betreft volgende keer zelfs een omweg waard!”
Beoordeling van Zilt & Zoet

Zilt & Zoet
Reserveren met
Zilt & Zoet is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Maartensdijk
Keukens: Frans
Beschrijving: Restaurant Zilt & Zoet is gevestigd aan de Dorpsweg in Maartensdijk, een mooi lintdorp vlakbij Utrecht. Het restaurant heeft een mooi groot terras, een eigen parkeerplaats, een aparte zaal voor besloten diners en een Proeflokaal/webwinkel. De menukaart veranderd met de seizoenen mee, zo'n 6x per jaar. De inrichting is modern, gezellig en eigentijds. De keuken is frans en mediterraan georiënteerd. Zilt & Zoet is lid van de Euro-toques.
30 mei 2018 beoordeeld

Onderweg wilden we een hapje eten. Het eerste restaurant waar we langs kwamen, bleek gesloten op dinsdag. Zo kwamen we bij toeval uit bij Zilt & Zoet, en dat pakte heel mooi uit! Prima restaurant, en zomaar plek voor ons zessen. Lekkere amuse. Smakelijke en smaakvol geserveerde gerechten. Hooguit de loempia viel wat uit de toon, maar ja, dat kan je ook beter in een Oosters restaurant bestellen. Goede en deskundige bediening, complimenten daarvoor. De menukaart lijkt strak, maar is heel flexibel, alles kan. Een lekker tussengerecht kon ook opgewaardeerd worden tot hoofdgerecht. Wij hadden genoeg aan onze keuzes; grote eters kunnen nog frites met mayo bijbestellen (€ 5). Als je meer dan één gang bestelt, krijg je menukorting, netjes. Het kraanwater op tafel, drie flessen met 6 mooie glazen, stond in totaal voor € 3,75 op de rekening, dat is heel redelijk. Bij het afrekenen wilde het meisje eerst de fooi niet aannemen, “service is hier inclusief”, waar maak je dat nog mee. Maar in tweede instantie kon toch de fooienpot gevuld worden. Eén detail voor Zilt & Zoet: het is “ganache” (zonder ‘r’).
Kortom: heel adres, wat mij betreft volgende keer zelfs een omweg waard!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer een voortreffelijke lunch in een speciale en goede ambiance genoten. Zeker een aanrader. Fijn is de aparte zaal, waar we met z’n tienen aan een grote mooi gedekte tafel hebben genoten.

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor zaken hier gegeten. Verfijnde keuken met zeer mooie, duidelijke smaken. Goede ambiance en bediening. Aanrader!

22 januari 2018 beoordeeld

Het restaurant biedt een aparte, zeer comfortabele ruimte voor grotere gezelschappen en is daarmee zeer geschikt voor bijv. een reunie. Ook de locatie, midden in het land, is hiervoor zeer gunstig. Bovenal echter gaat het om de uitstekende kwaliteit van de keuken. Daar zou je ook met plezier een end voor omrijden.

22 januari 2018 beoordeeld

Goede plek om je 70e verjaardag te vieren, in bescheiden kring. Voortreffelijk 4-gangen menu met prima bijpassende wijnen.buikspek, fazant, Angus steak alles even mooi geprepareerd. Attente bediening, prettige sfeer.

Reizigers die Zilt & Zoet bekeken, bekeken ook

Lage Vuursche, Utrecht Province
Bilthoven, Utrecht Province

Bilthoven, Utrecht Province
Lage Vuursche, Utrecht Province

Baarn, Utrecht Province

In Zilt & Zoet geweest? Deel je ervaringen!