“Heerlijk gegeten”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Florimont-Gaumier
Keukens: Internationaal
2 september 2020 beoordeeld

Vriendelijk ontvangen, mooie setting en vooral...lekker gegeten! Zeker de moeite voor wie houdt van een lekker stuk vlees...Uitbater spreekt Nederlands !

Datum van bezoek: augustus 2020
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2020

Dank je wel Geert voor je bezoek en lieve woorden !!!

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie met mooi eten. Zowel voor volwassenen als kinderen genoeg keuze. Zeker de steaks zijn een aanrader die met veel smaak geconsumeerd zijn. Warm welkom bij binnenkomst en voldaan naar buiten, wat wil een mens nog meer.

Datum van bezoek: augustus 2020
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2020

Dank jullie wel voor jullie twee bezoeken Perry, het was ons een genoegen jullie te verwennen !

12 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week hier met ons gezin gegeten om de verjaardag van mijn vrouw te vieren.
Bij binnenkomst werd ze toegezongen en dat was direct een goed begin!
De foie gras vooraf was heerlijk en het hoofdgerecht en toetje waren ook meer dan prima!

Kan niets anders zeggen dat we heerlijk gegeten hebben en de bediening is zeer attent.

Zeker een aanrader als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: augustus 2020
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2020

Het was een plezier om jullie te verwennen Dennis, dank je wel voor je komst !

12 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tsja ik heb al wel vaker een goede recensie over dit restaurant geschreven. Maar toch nog maar een keer zeggen dat je voor het meest heerlijke stukje vlees hier naar toe moet komen( alhoewel de fish and chips ook geweldig is). Fijn om te zien dat het na de lock down hier zo goed gaat. Kwaliteit verloochent zich niet en een gunfactor moet je verdienen! Dat dus..
Tot over een paar weekjes!

Datum van bezoek: juli 2020
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Fijn om even bij te kunnen beppen, deed me goed ! Goede reis en tot snel weer ! xxx

5 oktober 2018 beoordeeld

Het gehucht Moncalou ligt vlakbij. Dat is ook het richtpunt voor de TomTom. Tegenover een uitkijktoren is het restaurant gesitueerd. Ernaast ligt een wijngaard. Voldoende parkeergelegenheid. Een restaurant wat gerund wordt door een Nederlander afkomstig uit het Bourgondische Brabant. Dus dat zit wel goed. Geen doorsnee horecagelegenheid, maar eentje met een eigen filosofie. Niet speciaal gericht op toeristen, maar meer op de lokale bevolking, die een lekker stukje vlees willen eten of een goede hamburger willen proeven. Geen menu du jour. Wel speciaalbieren van de tap. Ruime vleeskeuze en er wordt ook nog eens van alles georganiseerd. Wij kwamen voor de lunch. Mijn hamburger met foie gras en geitenkaas smaakte goed. De rosé was lekker en de profiterolles ook. Vriendelijke bediening, gelukkig geen overdreven gedoe en net sanitair. Wij raden dit restaurant zeker aan en komen terug.

Datum van bezoek: oktober 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Dank je wel voor je uitgebreide review, tot ziens !

Reizigers die La Terrasse de Moncalou bekeken, bekeken ook

In La Terrasse de Moncalou geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.