“En alweer . ...”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Florimont-Gaumier
Keukens: Internationaal
12 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tsja ik heb al wel vaker een goede recensie over dit restaurant geschreven. Maar toch nog maar een keer zeggen dat je voor het meest heerlijke stukje vlees hier naar toe moet komen( alhoewel de fish and chips ook geweldig is). Fijn om te zien dat het na de lock down hier zo goed gaat. Kwaliteit verloochent zich niet en een gunfactor moet je verdienen! Dat dus..
Tot over een paar weekjes!

Datum van bezoek: juli 2020
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Fijn om even bij te kunnen beppen, deed me goed ! Goede reis en tot snel weer ! xxx

5 oktober 2018 beoordeeld

Het gehucht Moncalou ligt vlakbij. Dat is ook het richtpunt voor de TomTom. Tegenover een uitkijktoren is het restaurant gesitueerd. Ernaast ligt een wijngaard. Voldoende parkeergelegenheid. Een restaurant wat gerund wordt door een Nederlander afkomstig uit het Bourgondische Brabant. Dus dat zit wel goed. Geen doorsnee horecagelegenheid, maar eentje met een eigen filosofie. Niet speciaal gericht op toeristen, maar meer op de lokale bevolking, die een lekker stukje vlees willen eten of een goede hamburger willen proeven. Geen menu du jour. Wel speciaalbieren van de tap. Ruime vleeskeuze en er wordt ook nog eens van alles georganiseerd. Wij kwamen voor de lunch. Mijn hamburger met foie gras en geitenkaas smaakte goed. De rosé was lekker en de profiterolles ook. Vriendelijke bediening, gelukkig geen overdreven gedoe en net sanitair. Wij raden dit restaurant zeker aan en komen terug.

Datum van bezoek: oktober 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Dank je wel voor je uitgebreide review, tot ziens !

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de laatste keer dit jaar hier gegeten. Nu met vrienden. Ook zij waren enthousiast over kwaliteit en sfeer. Deze zaak verdient de goede waarderingen die ze hier zoveel krijgen. Hier ga je nog echt uit eten! Volgend jaar hopen we hier weer net zo te gaan genieten.

Datum van bezoek: september 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Dank jullie wel Annemarie, het was weer een plezier jullie te mogen verwennen dit jaar !!!

12 augustus 2018 beoordeeld

Ondanks het niet reserveren toch een tafel kunnen bemachtigen. Met ons vieren heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Personeel en eigenaar erg gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dank jullie wel ! Tot snel ?

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk restaurant nabij panoramische toren! bediening was top! Nederlandse eigenaar was op alles voorbereid! Reserveren is wel een must!
Beperkte kaart maar kids waren laaiend enthousiast

Datum van bezoek: augustus 2018

Dank je wel Tom !

Reizigers die La Terrasse de Moncalou bekeken, bekeken ook

In La Terrasse de Moncalou geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.