“Heerlijk”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Florimont-Gaumier
Keukens: Internationaal
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de laatste keer dit jaar hier gegeten. Nu met vrienden. Ook zij waren enthousiast over kwaliteit en sfeer. Deze zaak verdient de goede waarderingen die ze hier zoveel krijgen. Hier ga je nog echt uit eten! Volgend jaar hopen we hier weer net zo te gaan genieten.

Datum van bezoek: september 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Dank jullie wel Annemarie, het was weer een plezier jullie te mogen verwennen dit jaar !!!

12 augustus 2018 beoordeeld

Ondanks het niet reserveren toch een tafel kunnen bemachtigen. Met ons vieren heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Personeel en eigenaar erg gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dank jullie wel ! Tot snel ?

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk restaurant nabij panoramische toren! bediening was top! Nederlandse eigenaar was op alles voorbereid! Reserveren is wel een must!
Beperkte kaart maar kids waren laaiend enthousiast

Datum van bezoek: augustus 2018

Dank je wel Tom !

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een warm welkom is wat je krijgt als je hier gaat eten. Gastvrijheid in een fijne omgeving. Het eten is top; de steaks en burgers uitstekend. De bediening prima.
In het seizoen elke vrijdag- en zondagavond live muziek.

Datum van bezoek: juli 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dank je wel Marc ! Het doet me zo goed jullie al zolang, elke vakantie te mogen ontvangen !

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kijken er altijd naar uit om hier te gaan eten
Want dat betekent namelijk dat we vakantie hebben. En ook nu weer draagt een etentje hier weer bij aan ons vakantiegevoel. Black Angus bavette was zooo lekker. Over vijf weken zijn we hier weer terug en komen dan zeker weer eten. Sfeer is trouwens net zo goed als het eten!
We hopen dat onze hond de volgende keer het glaswerk heel laat...

Datum van bezoek: juni 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Dank je wel voor jullie review én bezoek ! Zoals je weet zijn we "dog-friendly", ik zal wat oud glaswerk klaarzetten voor de volgende keer :-)

Reizigers die La Terrasse de Moncalou bekeken, bekeken ook

In La Terrasse de Moncalou geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.