“Leuk, goed en betaalbaar”
Beoordeling van La Terrasse de Moncalou

La Terrasse de Moncalou
Reserveer een tafel
ma 1-3
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Florimont-Gaumier
Keukens: Internationaal
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk restaurant nabij panoramische toren! bediening was top! Nederlandse eigenaar was op alles voorbereid! Reserveren is wel een must!
Beperkte kaart maar kids waren laaiend enthousiast

Datum van bezoek: augustus 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dank je wel Tom !

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een warm welkom is wat je krijgt als je hier gaat eten. Gastvrijheid in een fijne omgeving. Het eten is top; de steaks en burgers uitstekend. De bediening prima.
In het seizoen elke vrijdag- en zondagavond live muziek.

Datum van bezoek: juli 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dank je wel Marc ! Het doet me zo goed jullie al zolang, elke vakantie te mogen ontvangen !

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kijken er altijd naar uit om hier te gaan eten
Want dat betekent namelijk dat we vakantie hebben. En ook nu weer draagt een etentje hier weer bij aan ons vakantiegevoel. Black Angus bavette was zooo lekker. Over vijf weken zijn we hier weer terug en komen dan zeker weer eten. Sfeer is trouwens net zo goed als het eten!
We hopen dat onze hond de volgende keer het glaswerk heel laat...

Datum van bezoek: juni 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Dank je wel voor jullie review én bezoek ! Zoals je weet zijn we "dog-friendly", ik zal wat oud glaswerk klaarzetten voor de volgende keer :-)

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vaderdag met vrienden wezen eten. De steaks behoren tot de beste die ik ooit gegeten heb. Bediening en sfeer fantastisch. Kortom, een heerlijke middag gehad.

Datum van bezoek: juni 2018

Dank je wel Klaas, altijd gezellig als jullie er zijn !

10 mei 2018 beoordeeld

Een prachtige plek om te zijn. Altijd gezellig en het eten is fantastisch! Heerlijk gegeten, de service was in een woord uitstekend. Ik en mijn familie komen er altijd weer en dat blijven we doen. Zeker een aanrader! Bedankt voor de goede zorgen en tot snel!

Datum van bezoek: mei 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2018

Dank je wel Vincent, voor jullie vertrouwen en bijzonder aangenaam gezelschap. Altijd weer een plezier om jullie te verwennen, tot snel !

Reizigers die La Terrasse de Moncalou bekeken, bekeken ook

In La Terrasse de Moncalou geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.