“Heerlijk om hier weer te zijn”
Beoordeling van La Terrasse de Moncalou

La Terrasse de Moncalou
Reserveer een tafel
vr 26-2
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Florimont-Gaumier
Keukens: Internationaal
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kijken er altijd naar uit om hier te gaan eten
Want dat betekent namelijk dat we vakantie hebben. En ook nu weer draagt een etentje hier weer bij aan ons vakantiegevoel. Black Angus bavette was zooo lekker. Over vijf weken zijn we hier weer terug en komen dan zeker weer eten. Sfeer is trouwens net zo goed als het eten!
We hopen dat onze hond de volgende keer het glaswerk heel laat...

Datum van bezoek: juni 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Dank je wel voor jullie review én bezoek ! Zoals je weet zijn we "dog-friendly", ik zal wat oud glaswerk klaarzetten voor de volgende keer :-)

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vaderdag met vrienden wezen eten. De steaks behoren tot de beste die ik ooit gegeten heb. Bediening en sfeer fantastisch. Kortom, een heerlijke middag gehad.

Datum van bezoek: juni 2018

Dank je wel Klaas, altijd gezellig als jullie er zijn !

10 mei 2018 beoordeeld

Een prachtige plek om te zijn. Altijd gezellig en het eten is fantastisch! Heerlijk gegeten, de service was in een woord uitstekend. Ik en mijn familie komen er altijd weer en dat blijven we doen. Zeker een aanrader! Bedankt voor de goede zorgen en tot snel!

Datum van bezoek: mei 2018
Sander_Bremmers, Propriétaire van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2018

Dank je wel Vincent, voor jullie vertrouwen en bijzonder aangenaam gezelschap. Altijd weer een plezier om jullie te verwennen, tot snel !

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de meivakantie een hapje wezen eten met drie kinderen (9,11,14). De hamburgers zijn er perfect. Zowel bediening als keuken staat open voor de wensen van volwassenen en kids. Afwijkende wensen is geen probleem. Hamburger 5.2 is echt wat voor de grote eter. Tip!: hamburger umami. In plaats van heerlijk rundvlees nu sappige gebakken kip met een heerlijke saus. Kijk, ruik, hap en geniet!! In combinatie met de verse rauwkost.....
Gemoedelijke sfeer, vriendelijk en enthousiast personeel op een prachtige plek!! Een echte verrassing!!!

Datum van bezoek: mei 2018

Dank je wel Angelique, voor jullie komst voor je uitgebreide review ! Het was een genoegen om jullie te verwennen !

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag, na raadpleging beoordelingen op TripAdvisor, gaan eten bij La Terrasse in Moncalou. Het is inderdaad een hartstikke leuk restaurant met een hele enthousiaste bediening. Het eten is heerlijk! Zeker een aanrader om og eens terug te komen!

Datum van bezoek: september 2017
Sander_Bremmers, Gérant van La Terrasse de Moncalou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2017

Dank je wel Lou, wellicht tot een volgende keer !!!

Reizigers die La Terrasse de Moncalou bekeken, bekeken ook

In La Terrasse de Moncalou geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.