“Prachtig uitzicht met lekker eten”

Noah Restaurant & Beach House
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Restaurants in Santa Cruz
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren wat aan de late kant voor de lunch. Maar evengoed zeer welkom. Erg vriendelijke bediening en heerlijke verse vis.

19 maart 2018 beoordeeld

De eigenaars van het excellente Areias do Seixo hotel openden hier een restaurant annex surfclub op het strand van Santa Cruz. Prachtig gelegen en mooi ingericht met zicht op strand en oceaan. Specialiteit is de kraakverse vis die klaargemaakt wordt met gestoomde groentjes en aardappelen. Lekkere voorgerechtjes (grote porties, deel met twee). Wij proefden o.a. van de gambas met look en van de gefrituurde inktvis. Als hoofdgerecht namen we de eerste keer een volledige turbot. Verwacht hier geen sterren-gastronomie, wel een excellente eenvoudige Portugese keuken. Bij ons tweede bezoek verorberden we een heerlijke Portugese Cataplana (een gerecht voor 2 dat je gerust met 3 à 4 personen zou kunnen delen). Mooie wijnkaart. Zeer vriendelijke bediening.

23 september 2017 beoordeeld

Klasse restaurant waar je een goede cocktail kan drinken op het strand. De surfers en de locals komen hier ook. Beste in de buurt

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische plek on the beach! Op tripadvisor gevonden. Prachtige setting, mooie styling en hele goede service. Op deze plek klopt alles. Genoten van super verse tonijn en heerlijke inktvis. Prijs-kwaliteit is uitmuntend. Heel de middag uitgebreid geluncht. Ook de desserts zijn top en de wijn smaakt fantastisch. We komen zeker terug!

11 juni 2016 beoordeeld

prachtige architectuur en inrichting, eten met zonsondergang, dagelijks verse vis op de BBQ, loungeplekken met open haard, healthy food,lekker muziek en mooi strand voor de deur.

Reizigers die Noah Restaurant & Beach House bekeken, bekeken ook

Torres Vedras, Lisbon District

In Noah Restaurant & Beach House geweest? Deel je ervaringen!