“Aanrader!”
Beoordeling van Le Serre

Le Serre
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in San Leonardello
15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi restaurant om te eten, super bediening en vlotte mensen. Eten is heel lekker. 1 minpuntje: kaart is in het italiaans.

12 september 2017 beoordeeld

Gevarieerde kaart (wel enkel in het Italiaans), met ruime porties, vriendelijke bediening, goede wijnen

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening en lekker eten. Ook het uitzicht mooi. Staat niet voor niets bovenaan in de lijst van Giarre!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen al voor het uitzicht moet je hier naar toe....prachtig uitkijken naar de etna.
Bediening was zeer gastvrij en behulpzaam bij het bestellen.
We hebben heerlijk gegeten...echt Italiaans!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk goed gegeten in Le Serre. We kregen het adres door van een locale gids die ons de Etna liet ontdekken en het eten was er echt subliem. De kinderen aten een pizza en wij vlees. Ook de primi piatti van pasta was huisgemaakt. We zaten op het terras met zicht op de Etna, dus ook de locatie was perfect. Jammer dat we dit adres pas op de laatste avond leerden kennen of we gingen zeker nog eens terug.

Reizigers die Le Serre bekeken, bekeken ook

Riposto, Province of Catania
Acireale, Province of Catania

In Le Serre geweest? Deel je ervaringen!