Beoordeeld op 8 oktober 2017

Mooie agriturismo met een sympathieke ontvangst. Nette kamers, goed gelegen en fijn zwembad om na de bezoeken aan Etna, Taormina enz met plezier in te duiken. Maar de kers op de taart is de zeer lekkere keuken! Heerlijke gerechten met biologische groenten en ook het ontbijt was uitgebreid en verzorgd. Een aanrader!

Kamertip: Alle kamers zijn net en rustig..
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 22 juli 2017

Mooie ligging vlak bij de Etna, zwembad is prima en de kamer is eenvoudig. Nadeel is dat er 's avonds niet een mogelijkheid is om iets te drinken te bestellen, geen barretje of mogelijkheid om in het restaurant iets te drinken. Ook overdag is dit niet mogelijk. Dus zelf wat halen in het nabij gelegen dorpje. Daar zit een ijszaakje die erg lekker ijs verkoopt.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 28 oktober 2016

Mooi gelegen agriturismo in Giarre. Ontvangst was hartelijk en gastvrij en het was zeker een mooi gezicht om door de boomgaarden te rijden en in de verte de agriturismo te zien liggen. Vera spreekt goed Engels en was in ons geval aanwezig tijdens ontbijt en diner. Ontbijt was prima voor elkaar en het optionele diner was heerlijk (al zou de dinerruimte wat ons betreft qua gezelligheid verplaatst kunnen worden naar de ontbijtruimte. Giarre ligt ongeveeer midden tussen Catania en Taormina. Omdat de appartementen waren volgeboekt hadden wij twee 2-persoons kamers met een eigen badkamer en aangrenzende keuken, Sfeervol en netjes ingericht, niet overdreven luxe. Het dorpje zelf is niet heel veel soeps.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 2 september 2016

Fijne agriturismo tussen Taormina en Catania. Lekker en uitgebreid ontbijt, vriendelijke en behulpzame mensen die je bovendien heel veel tips geven (de leuke restaurantjes, wat je allemaal kunt zien en doen) Onze kamer was prima, niet overdreven luxe, en voldeed aan onze verwachtingen. Voldoende plekken om het huis/in de tuin om in de schaduw een boek te lezen en bovendien een prettig zwembad met voldoende ligstoelen.

Kamertip: kamer 2 is heel ruim met een groot terras (gezamenlijk) met uitzicht op de tuin/zee
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 19 juli 2016 via mobiele applicatie

Prachtige agriturismo bij zeer aardige familie!
Echt een aanrader. Mooi uitzicht op de Etna en de zee, lekker ontbijt, prima zwembad en mooi appartement! De kinderen hebben zich hier ook prima vermaakt.

Datum van verblijf: juli 2016