Vandaag geopend: 11:00 - 18:00

riettesmit
Nijeveen, Nederland
Lees alle 89 beoordelingen

Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Leuke en afwisselende wandeling door de Duivelskloof. Wij hebben dit gecombineerd met de wandeling naar de waterval. Wandeling niet toegankelijk voor mindervaliden. Erg mooi, zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij waren er redelijk vroeg en het was nog relatief rustig, zeker op het wandelpad. De wandeling door de teuffelsschlucht is fantastisch, de kinderen hebben ook genoten. Wel belangrijk om goede schoenen te dragen, zeker bij nat weer. Op het pad kwamen we af en toe mensen tegen, maar er was voldoende ruimte om foto's te maken van de natuur. We zijn ook nog doorgelopen naar de Irreler waterval (in totaal ca 6km), was ook met onze kleine kinderen goed te doen. Ik kan het iedereen aanraden (ik zou wel vroeg gaan)

We hebben het dinopark overgeslagen (vonden het prijzig) en het bezoekerscentrum was nog gesloten. Toen we rond de middag terugkwamen bij het bezoekerscentrum en de parkeerplaats was het wel druk.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Het wandeling door de ‘duivelskloof’ is een aanrader. Prachtige natuur. De wandeling door de kloof is 800 meter en niet heel ver vanaf de parkeerplaats. Goed te doen met jongere kinderen. Wij zijn ook naar de waterval van Irrel gelopen. Dat is 2 km verderop. Ook een mooi wandelpad (vanaf bezoekerscentrum heen en terug zelfde pad). Onze kinderen van 8 en 11 jaar konden dat prima doen, maar het is wel even flink omhoog/omlaag. Dat maakt het overigens ook leuk.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Supermooie omgeving, diepe kloven, hoge rotsen. Wij kwamen vanaf Vianden, Luxemburg en dat is prima te doen. Ruime parkeergelegenheid, eenvoudig eethuisje erbij. We deden de lange route in ongeveer vier uur, waarbij we diverse keren zijn gestopt om van de omgeving of het uitzicht te genieten.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

Al meerdere keren geweest en het is elke keer geweldig om te zien. Een heel mooie wandeling door de 30 meter diepe “duivelskloof”. Een fikse wandeling waar heel wat trappen, smalle kloven, lage rotsen je deel zijn. Wandel zeker verder tot je een mooi uitzicht krijgt over het dorpje Irrel!! Het bezoekerscentrum is een prachtig extra waar ja na je wandeling kan bekomen met een drankje of maaltijd.

Datum van activiteit: juni 2019