Beoordeeld op 28 maart 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, alleen de bar te klein en het wellnesscentrum ligt te verdoken. Het etrn was super en kamers zeer proper. Personeel heel vriendelijk enbehulpzaam.direct aan het strand. Een echte aanrader. Ook een pluspunt geen kinderen toegestaan.

Datum van verblijf: maart 2018
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes van H10 Andalucia Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2018

Dear Christine Dyck D,

First of all, we would like to thank you for your positive review and for the score given. We are glad to know that we have met your expectations and gave you a pleasant and relaxing stay. We work daily in order to provide the best level of services to our clientele so we highly appreciate reviews like yours. We hope to make your next stay another pleasant experience. Thank you for your confidence in H10 Andalucia Plaza and for sharing your feedback with potential clients. We look forward to welcoming you very soon.

Warmest regards.

Patricia Maeso - Guest Relations Manager

Beoordeeld op 1 maart 2018

Kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben / was over dit hotel . Kamer op de 4de verdieping , aan de drukke A7 weg ( maar dubbele ramen , dus geen probleem ) , elke dag GOED gepoetst , zeer uitgebreid ontbijt en de bufetten ' s avonds zeer gevarieerd . De bediening in het resto heel professioneel , vriendelijke bediening in de bar ( behalve de ene Russin ! ) en vooral Henry ! Kortom : muy contento ! enige minpunt : de kamers zijn redelijk gehorig . Werd de eerste dag geconfronteerd met hoog oplopende ruzie's tussen Engels ( !! ) koppel . Gelukkig vertrok dit r.tt..nvolk na 2 dagen .

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes van H10 Andalucia Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2018

Dear Hubert G,

Warmest regards.

Patricia Maeso - Guest Relations Manager

Beoordeeld op 26 november 2017

Goed hotel, goed eten!
Het hotel is gelegen aan drukke verkeersweg zodoende zijn kamers toch wel gehorig.
Kamer schoon en netjes ingericht, bedden zijn goed. Badkamer schoon en netjes.
Zeer vriendelijk personeel . speciale dank aan Omaira van restaurant en Beatriz van bar/poolbar.
Elke avond, behalve op maandagavond entertainment in lobby/bar. Ontbijt en diner buffetten zijn zeer divers m.b.t het aangeboden voedsel, voor elk wat wils. Enig minpunt is wel dat het enkele gerechten geregeld lauw warm tot koud waren.!
Enkele keren per week is er een gratis shuttle van hotel naar Marbella en terug, dient van tevoren besproken te worden.
Kortom, dit hotel is zeer zeker aan te raden!

Datum van verblijf: november 2017
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes van H10 Andalucia Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017

Dear HarChr,

Thank you very much for taking your time in making comments of your stay in our Hotel. You make us improve.

It is a pleasure for us to see that your experience was relaxing and comfotable, that you liked our installations, rooms, facilities, food and location.

We look forward to see you soon.

Beoordeeld op 10 november 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen nabij puerto banus, prijs/kwaliteit is ok, mooi ontbijt maar de koffie is nietvte zuipen, gelukkig paar nespresso machines. De arogantie aan de bar is zeer klantonvriendelijk, drank wordt bijv. niet op kamer geboekt als je het kamer envelopje niet kan voorleggen, ik moest zelfs mijn drank laten staan tenzij ik cash betaalde, ongehoord

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes van H10 Andalucia Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2017

Dear Reginald V,

It is a pleasure for us to see that you liked our installations, facilities and service of staff.

We will keep working to improve the level that our guests demand us.

Looking forward to see you in the next future.

Beoordeeld op 1 oktober 2017

Verblijf in vol pension van 17/09 tot en met 24/09 in kamer 131 (1ste verdieping linkervleugel – double room for single use). Dit is mijn derde verblijf en is niet meer voor herhaling vatbaar.
1. het ontbijt en avondeten zijn voldoende gevarieerd. Verwacht bij het ontbijt wel geen gerookte zalm of cava enz.
2. De lunch is eerder beperkt qua keuze. Wat er aangeboden word zijn vaak overschotten van het avondeten.
3. De kamer is voldoende proper al heb ik de vloer nooit weten poetsen met water en zeep. Er werd gewoon wat geborsteld.
4. De badkamer heeft een ligbad met douchemogelijkheid.
5. Er is satelliet-TV met +/- 130 zenders waarvan een 30-tal Engelstalige, een 20-tal in het Russisch, een 10-tal Duitstalige, een 10-tal Franstalige en voor het overige Spaanse zenders en zelfs 1 Nederlandstalige zenden m.n. BVN.
6. Er is een kluisje op de kamer. Dit is niet gratis. Er dient 3,60€ per dag voor betaald.
7. Een minibar behoort ook tot het meubilair. Gemiddelde prijs voor een frisdrank of water: 3,50€. De minibar wordt niet elke dag aangevuld.
8. Kamer 131 is een zestal jaar geleden gerenoveerd. Er zijn echter zeer duidelijke gebruikssporen te zien.
9. De kamer is niet echt groot maar het gaat wel. Er is een terras maar dit valt eerder klein uit.
10. De WIFI is gratis ter beschikking van de gasten. De snelheid is beneden peil. Heel vaak stopt de verbinding.
Het hotel wordt vooral bezocht door Britten, zowat 90%. 3/4de van deze gasten zijn dan ook Britten die er alles aan doen om hun reputatie te bevestigen en te bestendigen. Voor het overige verblijven er ook een handvol Vlamingen/Belgen, Duitsers en Russen. Bij het boeken bij de touroperator en nogmaals bij het inchecken in het hotel zelf heb ik aangedrongen op een rustige kamer. Wie hier een vakantie boekt met het oog op rust kan het vergeten. Overdag aan het zwembad, kun je genieten van dronken Britten met hun bluetooth luidspreker op volle kracht. Vanaf +/- 21u begint de animatie voor de hotelgasten met loeiharde muziek en dit tot middernacht. Mijn zogezegde rustige kamer bevond zich net boven het terras waar de animatie plaatsvond. Tussen 02u00 en 06u00 komen dan de dronken, lawaai makende, kotsende Britten terug naar het hotel op zoek naar hun kamer. Het frappante aan de dronken Britten is dat zij goed zichtbaar geïntoxiceerd zijn en aan de bar toch nog altijd alcohol krijgen.
Wie desondanks mijn ervaring toch nog dit hotel wenst te boeken, vraag dan best een kamer op de 5de verdieping met kamernummer niet lager dan 571. Zo ben je aan het einde van de gang en is de kans klein dat er andere, voor overlast zorgende, gasten voor bij de deur komen. Je hebt dan wel uitzicht op een aantal platte daken met zonnepanelen.

Kamertip: Vraag best een kamer op de 5de verdieping in de linkervleugel met kamernummer niet lager dan 579.
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Direccion_hap, Director de Relaciones con Clientes van H10 Andalucia Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Dear Marc S,

Thank you very much for taking your time in making comments of your stay in our Hotel. You make us to improve.

We will keep working to improve the level that our guests demand us.

Looking forward you recover your trust in us and decide to come back in the future to have another experience with us.