“Leuk, intiem en lekker eten”
Beoordeling van Maximaal Buren

Maximaal Buren
Reserveer een tafel
vr 27-11
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Buren
2 oktober 2020 beoordeeld

We zijn er gaan eten met 4 personen, wat mag volgens Corona richtlijnen. We werden ontvangen met een amuse van paddenstoel (ben even de exacte naam kwijt) en die was wat zout, maar zeker verrassend.
De kaart bestaat uit een gevarieerd aanbod aan vlees en vis en een enkel vegetarisch gerecht. Wijnkeuze voldoende en de combinatie met de gerechten is prima. De bediening is erg vriendelijk en betrokken en maakte tijd vrij om ons te bedienen! Ik had de zeetong en die kan ik aanraden. Op het einde de koffie Maximaal is ook een perfect dessert.
De inrichting is wat kunstzinnig, maar dat maakt het wel wat speelser. Al met al een fijne tent!

Datum van bezoek: oktober 2020

29 september 2020 beoordeeld

Afgelopen zondag een heerlijke middag gehad bij Gastrobar Maximaal. Een uitstekend vijf gangen diner (stiekem waren het 7 gangen) met live muziek. Lekker wijntje en de bediening is zeer professioneel en uiteraard erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: september 2020
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdagavond met vrienden bij Maximaal gegeten. Was ons 2e bezoek. En opnieuw geweldig genoten. Prijs kwaliteit is helemaal in orde, de bediening attent, maar absoluut niet opdringerig.
De wijn en gerechten heerlijk. Kortom dit was zeker niet ons laatste bezoek.

Datum van bezoek: augustus 2020
2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant met mooie keuken anders dan de andere in het dorp
Kwaliteit en vers heerlijke gerechten en mooie inrichting met goede bediening

Datum van bezoek: augustus 2020
13 juli 2020 beoordeeld

Wie zich in deze corona-zomer culinair wil laten verrassen, moet zeker een keer naar de Betuwe afreizen. In de historische Oranjestad Buren, bekend van het huwelijk van Willem van Oranje met Anna van Egmond, gravin van Buren, treft u buiten de oude Huizenpoort Gastrobar Maximaal aan. In een fraai verbouwde werkplaats, die een Franse sfeer ademt, treft u een gezellig restaurant aan, waarin het blijkbaar weinig moeite heeft gekost om de anderhalfmeter-samenleving vorm te geven.

Na een warm welkom werd het aperitief (Leffe blond en Aperol spritz) op het terras geserveerd. De maaltijd – we kozen voor het maandmenu van juli – gebruikten we binnen. Als voorgerecht kwamen er stukjes kreeft met wortelvariaties op tafel. Een citrussaus met gefermenteerde knoflook gaf een bijzondere bite aan dit gerecht. Daarna volgde een mals en perfect gegaard stuk ossenhaas met aardappelgarnituur, die versierd was met zomercantharellen. Tenslotte kwam een aantrekkelijk ogend nagerecht op tafel van ijs met witte chocolade en Betuwse kersen.

We bedropen het geheel met een aantrekkelijk geprijsde fles rode Argentijnse huiswijn van de Bodegas Salentijn. Deze Portillo Malbec uit 2019 verborg in zijn donkerpaarse kleur hints naar kersen, framboos en aalbessen, en had ook een vleugje kaneel. De Bodegas Salentijn zijn gelegen in Mendoza en opgericht door de Nederlandse zakenman Mijndert Pon in 1997, deels op een landgoed waar al twee eeuwen wijnbouw wordt gepleegd. Onze maaltijd sloten we af met een calvados (voor degene die niet naar huis hoefde te rijden) en een espresso (voor de Bob).

De service in Maximaal is sympathiek en attent, zonder opdringerig te zijn. Tenslotte zij hier vermeld dat het maandmenu kan worden uitgebreid tot zes gangen en dat de Gastrobar ook een kleine à la carte-kaart heeft.

Datum van bezoek: juli 2020
Trail29684655945, Eigenaar van Maximaal Buren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Met vriendelijke groet, Irene

Reizigers die Maximaal Buren bekeken, bekeken ook

Houten, Utrecht Province

Geldermalsen, Gelderland

In Maximaal Buren geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.