“Fijn en schoon appartement.”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Appartamento MARA

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Willy Gro ...
1 beoordeling
“Fijn en schoon appartement.”
Beoordeeld op 30 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018

Het appartement is op de begane grond met een zitje ervoor wat erg fijn is , ook voor onze hond die vrij uit kon lopen op de rustige binnenplaats.ook konden we daar onze auto parkeren en elec.fietsen neer zetten en opladen.
Het appartement is super netjes en voorzien van allerlei gemakken , de airco is ook heerlijk , al is de keuken wel eenvoudig maar wat je nodig hebt is er aanwezig. Trouwens met al die voordelige restaurants en pizzeria's zijn we vaak uit eten geweest.
De eigenaar en zijn famillie zijn super aardig en erg gastvrij al is het wel een beetje lastig commumiceren aangezien wij geen italiaans kunnen spreken, maar met een beetje gebaren en franse woorden hebben elkaar toch begrepen ha.ha.
We hebben daar 2 weken heerlijk kunnen genieten van de stad en ook zeker van de prachtige bergen in de omgeving.
Vanuit het appartement loop je zo het centrum in met zijn gezellige terrasjes.Je zit echt tussen de Italianen met (nog)weinig toeristen.
En met de fiets de omgeving verkend ( wel op verkeer letten er zijn bijna geen fietspaden). En met de auto de bergen in om na 15 min. rijden een van de vele prachtige wandelroutes te lopen of met een half uur rijden naar het Lago Magiore. Fantastisch.
Kortom een aanrader voor iedereen.HELEMAAL TOP.

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren