Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel met fijne ligging op Lugano maar erg jammer dat het heel beperkt uitzicht heeft op Canal Grande van Murano.....kamers kijken uit op een blinde muur. Service aan de receptie prima, in de bar ook goed, lekker gegeten maar jammer dat al vroeg de muziek uitgezet wordt terwijl er nog veel mensen.zitten met een hapje en drankje. Leuk terras aan het water!

Datum van verblijf: november 2017
LaGare_Hotels, General Manager van LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2017

Beste gast,

Beoordeeld op 18 september 2017

2 jaar geleden voor bezoek aan de Biënnale waren we hier te gast. Ook nu hebben we weer voor dit hotel gekozen. Goede rustige ligging, goede service en mooie kamers. Alles is mooi ingericht. Aanrader is dat er, als je dat vooraf afspreekt, er een shuttle boot is tussen vliegveld en hotel. Daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. Ideaal. De boot legt aan vlak voor het hotel en bij het vliegveld bij een overdekte aanlegplaats zodat je droog (en bij aankomst regende het) vanuit het vliegtuig tot de boot kan lopen. Via Internet kan je voor je vertrek al een meer dagen abonnement kopen zodat je vanuit het hotel zo naar het hoofdgebied van Venetië kan varen. De frequentie is hoog. Kortom een uitstekend hotel, op een rustige plek met goede service. Aanrader.

Datum van verblijf: september 2017
LaGare_Hotels, General Manager van LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Geachte Marteen

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitel erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Schoon, ruime kamers, vriendelijk personeel, fijne en niet te drukke locatie en airport service is beschikbaar. Goed ontbijt met ruime keuze. Ligt buiten het centrum op het eiland Morano maar met de watertaxi kan je alle kanten uit.
Tip: koop een dagpas bij een tabakswinkel, scheelt geld en gedoe met elke keer apart betalen bij het instappen.

Datum van verblijf: juli 2017
LaGare_Hotels, General Manager van LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017

Lieber Gast,

Mit freundlichen Grüßen,

Beoordeeld op 22 april 2017

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
LaGare_Hotels, General Manager van LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2017

Beoordeeld op 13 november 2016

Hier kun je heerlijk eten op een terras met een prachtig uitzicht. De lunch smaakte prima, de bediening is vriendelijk en de eenden wachten om wat er over blijft op je tafel op te eten. Okay, het is prijzig maar dan lunch je wel op een hotspot. Aanrader. Bijzonder mooie toiletten overigens.

Datum van verblijf: november 2016