“goed eten in een relaxte sfeer”
Beoordeling van Outjo Cafe Backerei

Outjo Cafe Backerei
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Outjo
28 december 2017 beoordeeld

prijs kwaliteit is heel goed. ook een van de weinige prima bakkerijen volgens Europese standaard.Ook het gebak en niet te vergeten de koeken van eigen bodem zijn heel lekker.

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De gelegenheid heet niet Backerei maar Bakkery (op z'n Afrikaans) en het is de enige plaats in Namibië die ik ken waar ze echte Apfelstrudel hebben, dus van bladerdeeg en niet de crumble-variant zoals bijvoorbeeld bij Georg in Solitaire (die overigens ook prima smaakt) De kwaliteit van de espresso en cappuccino is prima.

20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt aan de doorgaande weg door Outjo. Vanwege de uitstraling dat er vers werd gebakken en wij daar "wel wat mee hebben", zijn we gestopt voor koffie met gebak. Welnu, de koffie was "aardig", de vriendelijkheid van het personeel "zozo" en het gebak teleurstellend. Bovendien bood dit restaurant geen plek om even lekker buiten te zitten. Dit alles geschreven hebbende kunnen we vaststellen dat we niet onder de indruk waren.

17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier een thee en heerlijke appelstrudel gegeten. Personeel was super vriendelijk. Taart was vers en lekker .

2 november 2016 beoordeeld

De eerste dag stopten we hier oorspronkelijk voor een kopje koffie en besloten er toen ook onze lunch te nemen. De eerste plek in Namibië waar ik een vegetarische burger kon krijgen, heerlijk. Hebben er ook een ijsje gelikt (Magnum).
Daar ons ontbijt de volgende morgen was tegengevallen in het camp, stopten we hier voor ons ontbijt en voor een heerlijke kop koffie.
Je kunt er in het winkeltje ook broodjes kopen, water etc. Een stop waard.

Reizigers die Outjo Cafe Backerei bekeken, bekeken ook

In Outjo Cafe Backerei geweest? Deel je ervaringen!